Populært innlegg boundishh Skrevet 14. november 2015 Populært innlegg Del Skrevet 14. november 2015 (endret) Ja hvor mange terrorangrep skal til før noen av statslederne innrømmer at europas innvandringspolitikk de siste 20-25 år har vært mislykket?. Endret 14. november 2015 av boundishh 15 Lenke til kommentar
Populært innlegg Der Kaiser Skrevet 14. november 2015 Populært innlegg Del Skrevet 14. november 2015 Nå er det på høy tid at vi slutter å prate. Nå må vi handle. 10 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. november 2015 Del Skrevet 14. november 2015 ...blir som å skyte spurv med kanoner. Kan jo hende at man skyter kanoner med spurv også.. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 14. november 2015 Del Skrevet 14. november 2015 Tallet kommer nok dessverre til å stige Med rundt 1500 i konserthallen, så vil det være merkelig om ikke egentlig. Lenke til kommentar
Populært innlegg Gennaro Skrevet 14. november 2015 Populært innlegg Del Skrevet 14. november 2015 (endret) AFP melder om over 100 døde i konserthallen. Fytti faen. Og her på bjerget har vi altså bestemt oss for at politiet ikke skal være bevæpnet? Helt forbanna utrolig at det går an. Hvor Ole Brum går det an å bli. Som nevnt andre steder i tråden, det er ikke et spørsmål OM dette skjer her men NÅR. Nå er det faen meg nok. Nå får alle høye damer og herrer fatte at vi ikke bare kan gå rundt å gjenta frasen "jeg fordømmer". Få handling. Noen ganger må det bare beinhard lut til for at folk skal fatte. Dette må være et slikt tilfelle. Edit: Nevnte jeg 3 verdenskrig der fremme? Endret 14. november 2015 av Gennaro 13 Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 14. november 2015 Del Skrevet 14. november 2015 Ver grei og hold tråden tom for sånt vås som "islam og muslimer er problemet" og "venstrevridde naive må våkne opp" etc. Det bidrar til ingenting og er berre meir trangsynt enn det er naivt å påstå det motsette. 8 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 14. november 2015 Del Skrevet 14. november 2015 (endret) AFP melder om over 100 døde i konserthallen. Fytti faen. Og her på bjerget har vi altså bestemt oss for at politiet ikke skal være bevæpnet? Helt forbanna utrolig at det går an. Hvor Ole Brum går det an å bli. Som nevnt andre steder i tråden, det er ikke et spørsmål OM dette skjer her men NÅR. Nå er det faen meg nok. Nå får alle høye damer og herrer fatte at vi ikke bare kan gå rundt å gjenta frasen "jeg fordømmer". Få handling. Noen ganger må det bare beinhard lut til for at folk skal fatte. Dette må være et slikt tilfelle. Nå ville ikke endret veldig mye her forsåvidt... Da norsk politi også får hentet ut våpen i gitte situasjoner uansett. Endret 14. november 2015 av Stoddart 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. november 2015 Del Skrevet 14. november 2015 Noen som har noen gode livesendinger? Dama på TV2 er håpløs. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. november 2015 Del Skrevet 14. november 2015 Jeg klarer ikke se for meg at det skal bli bedre av at vi går rundt med snut uten særlig våpenopplæring som flekker i vei vådeskudd i tide og utide. 3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. november 2015 Del Skrevet 14. november 2015 Noen som har noen gode livesendinger? Dama på TV2 er håpløs. Jeg gav opp TV2 og hoppa på BBC. Marginalt bedre. Kommer ikke inn på AFP eller France24. Lenke til kommentar
Gennaro Skrevet 14. november 2015 Del Skrevet 14. november 2015 AFP melder om over 100 døde i konserthallen. Fytti faen. Og her på bjerget har vi altså bestemt oss for at politiet ikke skal være bevæpnet? Helt forbanna utrolig at det går an. Hvor Ole Brum går det an å bli. Som nevnt andre steder i tråden, det er ikke et spørsmål OM dette skjer her men NÅR. Nå er det faen meg nok. Nå får alle høye damer og herrer fatte at vi ikke bare kan gå rundt å gjenta frasen "jeg fordømmer". Få handling. Noen ganger må det bare beinhard lut til for at folk skal fatte. Dette må være et slikt tilfelle. Nå ville ikke endret veldig mye her forsåvidt... Da norsk politi også får hentet ut våpen i gitte situasjoner uansett. Det vet jeg men det er noe med signaleffekten oppi dette. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 14. november 2015 Forfatter Del Skrevet 14. november 2015 http://edition.cnn.com/videos/world/2015/11/13/paris-attacks-outside-the-concert-hall-tsr.cnn/video/playlists/paris-shootings/ Skudd fra konsertsalen som kan høres utenfra. Lenke til kommentar
Gennaro Skrevet 14. november 2015 Del Skrevet 14. november 2015 Noen som har noen gode livesendinger? Dama på TV2 er håpløs. Kjører CNN her. Zapper til BBC innimellom. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 14. november 2015 Del Skrevet 14. november 2015 Noen som har noen gode livesendinger? Dama på TV2 er håpløs. BBC og Reddit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 14. november 2015 Del Skrevet 14. november 2015 Fyyyyyyy faen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. november 2015 Del Skrevet 14. november 2015 Noen som har noen gode livesendinger? Dama på TV2 er håpløs. Lenke til Sky news og bbc for noen sider siden. Reddit har også en live-tråd med mange gode lenker. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. november 2015 Del Skrevet 14. november 2015 Finsk media her, konkret og presis som vanlig. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 14. november 2015 Del Skrevet 14. november 2015 AFP melder om over 100 døde i konserthallen. Sikkert? eller er det "total" antallet drepte under hele terroraksjonen? Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 14. november 2015 Del Skrevet 14. november 2015 (endret) Nå spørs det om de prøver seg på Russland sånn de har truet med. Russland er ikke leker butikk og er ikke feige , da hadde de virkelig fått kjenne på bjørnens vrede. Nok er nok , ekstremistene skjønner bare ett språk desverre. Endret 14. november 2015 av boundishh 5 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. november 2015 Del Skrevet 14. november 2015 Nå spørs det om de prøver seg på Russland sånn de har truet med. Russland er ikke leker butikk og er ikke feige , da hadde de virkelig fått kjenne på bjørnens vrede. Nok er nok , ekstremistene skjønner bare ett språk desverre. Problemet er at bomber skaper ekstremister. Jeg foreslår ikke noen løsning altså. Jeg bare påpeker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå