Populært innlegg ChopperRead Skrevet 13. november 2015 Populært innlegg Del Skrevet 13. november 2015 (endret) Rasismekortet kommer fort fram, patetisk. "Fremmedfrykt" er også populært. Det handler om å ikke være så inni helvete naive som vi er i dette legolandet. Det smeller snart her å! Ja, det var en norske som gjorde det sist, men å tro at is og gutta ikke blir å angripe her like lett er direkte latterlig. Se for dere gatene i Oslo der det dundres på med Kalashnikov samtidig som politiet må fomle seg bak i skattekista for å hente noe å forsvare seg med! Det er et spørsmål om når, ikke om! Tragisk dag for Europa idag, fy faen. Når flere vitner hører Allahuakbar skrikende fra gjerningsmennene er det klart at det er jihadister. Koordinert angrep i kjent al qaida/IS-stil. Edit: tenk på det komplette kaos en psykopat Norsk mann klarte å utføre i Oslo alene, der vi var så dårlig forberedt at det er direkte pinlig. Tenk hvis en koordinert internasjonal terrororganisasjon angrep den dagen? Jeg grøsser av tanken. Jeg driter i om hvilken religion terrorister tilhører, men fakta faen er at IS og al qaida er så store at de kan angripe hvor som helst. Når som helst. Endret 13. november 2015 av ChopperReid 24 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Rapporteringer om folk inni teateret som desperat ber om hjelp. Dem skyter vist en og en. Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Selv ikke når IS selv forhåndsvarsler at de skal benytte flyktningekrisen til å angripe Vest-Europa og sikkerhetstjenestene sier at dette er en realitet så klarer naivistene å ta det innover seg. Istedet drar de frem rasismekortet. Veien til helvete er brolagt med gode intensjoner, folkens. Ærlig talt, er det nødvendig å gjenta det samme om igjen like etter at jeg påpekte at det ikke er usannsynlig at gjerningsmennene har bodd lenge i Frankrike (kanskje til og med hele livet)? Jeg deler noe av din skepsis mot massiv innvandring av islamister, men la oss i det minste vente på mer informasjon før vi kobler dette direkte til migrantstrømmen. Cause & effect. Hvorvidt de kom i dag, i går, i fjor eller for 10 år siden så er det Europas innvandringspolitikk som kommer tilbake og biter oss i ræva igjen og igjen og igjen. Min spådom er rett og slett den samme som diverse sikkerhetstjenester: Nemlig at dette kommer til å øke, ikke avta. 3 Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 (endret) Ærlig talt, er det nødvendig å gjenta det samme om igjen like etter at jeg påpekte at det ikke er usannsynlig at gjerningsmennene har bodd lenge i Frankrike (kanskje til og med hele livet)?Selv om de har bodd lenge i Frankrike, så har de utvilsomt fått hjelp til å smugle våpen inn i Frankrike. Siden EUs grensekontroll har kollapset, så har det også blitt langt lettere å smugle våpen inn i EU. Endret 13. november 2015 av Camlon 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Jeg sksl ikke trekke noen slutninger her , men en ting vil jeg si og det er at jøye meg så mange dumme spørsmål reporteren til tv2 kommer med..Det er bare å droppe norske kanaler når slike ting skjer. Selv følger jeg BBC sin live-sending på nettet. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Livestream fra Sky News: http://channel9000.net/stream/youtube?id=y60wDzZt8yg Lenke til kommentar
MathiasOslo Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Er vel noen tilhengere av "fredens religion" som står bak... 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Dette er et ventet angrep og bør ikke overraske noen. Jeg tipper at det vil vise seg at angrepene er utført av franskfødte muslimer. Det handler om en kombinasjon av internasjonal politikk og interne sosiale skiller internt i Frankrike. Denne hendelsen kunne like så godt ha skjedd i Berlin, eller i London. Det er ikke internasjonal politikk som føre til denne hendelsen, men en ekstrem ideologi sammen med en flyktningkrise som har gjort det umulig å kontrollere hvem som kommer inn og ut. Du skjønner ingenting du Pelle... Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 alle trodde islamister fløy rundt på utøya også. Vennligst hld kjeft til mere er avklart Det er vel liten tvil om hva slags type personer som står bak, men det kan jo være greit å være litt tilbakeholden med altfor bastante konklusjoner foreløpig. Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Folk er glade i å dra frem Breivik i tide og utide. Er det noen som har sjekket om han er på cella si?Og hvis noen lurer - ja jeg er bitter. Bitter på at det må slike ting for å få politikerne våre til å dra huene sine langt nok ut av ræva til å lukte lunta. Men så har de glemt det igjen om noen få måneder. 5 Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Du skjønner ingenting du Pelle...Hva er det jeg ikke forstår? Lenke til kommentar
Potethode Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 To store terrorangrep i Frankrike på bare noen måneder. Ufattelig trist. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Selv ikke når IS selv forhåndsvarsler at de skal benytte flyktningekrisen til å angripe Vest-Europa og sikkerhetstjenestene sier at dette er en realitet så klarer naivistene å ta det innover seg. Istedet drar de frem rasismekortet. Veien til helvete er brolagt med gode intensjoner, folkens. Ærlig talt, er det nødvendig å gjenta det samme om igjen like etter at jeg påpekte at det ikke er usannsynlig at gjerningsmennene har bodd lenge i Frankrike (kanskje til og med hele livet)? Jeg deler noe av din skepsis mot massiv innvandring av islamister, men la oss i det minste vente på mer informasjon før vi kobler dette direkte til migrantstrømmen. Cause & effect. Hvorvidt de kom i dag, i går, i fjor eller for 10 år siden så er det Europas innvandringspolitikk som kommer tilbake og biter oss i ræva igjen og igjen og igjen. Min spådom er rett og slett den samme som diverse sikkerhetstjenester: Nemlig at dette kommer til å øke, ikke avta. Hvis de er "IS-infiltratører" kan det ikke være lenge siden de kom til landet. Hvis dette er folk som har bodd lenge i Frankrike kan det altså ikke ha noe med migrantstrømmen å gjøre. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 IS tar på seg skylden, ser det ut til, og det er bekreftet at det ble brukt selvmordsangrep. Usj. Lenke til kommentar
Populært innlegg Skjelvgråt Skrevet 13. november 2015 Populært innlegg Del Skrevet 13. november 2015 Det verste er at det er faen meg ting som dette som må til, at uskyldige skal dø..For at venstrevridde liberale skal åpne øynene opp.. Skjønner ikke folk at dette er bare starten? Dette vil skje igjen, og igjen, øke, og øke. Spørsmålet er ikke om, men når og hvor. 19 Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Ja, og de som har bodd i Europa lenge, hvor og hvordan kom de hit? På samme måte.Selv om de ikke skulle være nyankomne så såes frøene for morgendagens terror og kriminalitet og nedbrytelsen av velferdsstaten. 1 Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Jeg sksl ikke trekke noen slutninger her , men en ting vil jeg si og det er at jøye meg så mange dumme spørsmål reporteren til tv2 kommer med..Det er bare å droppe norske kanaler når slike ting skjer. Selv følger jeg BBC sin live-sending på nettet. Ja jeg skifta kanal selv , amatørmessig dekning Han spurte jo om ting som er helt irrelevant til saken . Kjente jeg ble flau. Lenke til kommentar
EternalSunshine Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Det verste er at det er faen meg ting som dette som må til, at uskyldige skal dø..For at venstrevridde liberale skal åpne øynene opp.. Skjønner ikke folk at dette er bare starten? Dette vil skje igjen, og igjen, øke, og øke. Spørsmålet er ikke om, men når og hvor. Beklager, men det var høyresiden som skapte IS. 3 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 åh kjære vene, kan dere ikke henge i "nårge er vort" grupper på facebook eller oe? 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå