fivebigcities Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 At "alle" muslimer hater jøder er en ikke grunnløs generalisering av meg. Situasjonen i Tyskland kan ikke sammenlignes nei, men du kan ikke unngå å se at tyskland blir mer og mer polarisert om dagen. Historien trenger ikke å være prikk lik for at ting skal gjenta seg.Nå som jøder har begynt å frykte tilstandene i frankrike og har politiet tilstede på enkelte synagoger og barnehager, så er det ikke så langt fra sannheten allikevel? At de kan leve side om side i vesten altså. Føler jødene seg truet så er det vel en grunn til det? Du vet at Hitler og muslimene hadde en felles fiende i jødene? Høyreekstreme går vel etter alle som ikke er som dem, og ikke kun jødene? Eller tenkte du på nazistene? Det er vel forskjell på nazister og høyreekstreme mtp hvem de hater, selv om forskjellene er marginale? I hvor stor grad franske jøder faktisk trenger politiet rundt seg, vet jeg ikke. Men i den grad de trenger ekstra beskyttelse så henger vel det mer sammen radikal islam enn vanlige muslimer, tror du ikke? Jihadister og islamister er en fare for alle sammen. Det så vi nettopp i Paris. Men konservative og moderate muslimer, derimot, som de fleste muslimer faller innunder, utgjør ikke en trussel for noen. Lenke til kommentar
Kristoffer Solheim Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 (endret) Kan vi ikke bare kaste ut alle muslimer og etniske europeere som støtter dem snart ? Begynner å bli bekymret for framtiden til europa om ikke vi tar vare på oss selv først og fremst. Nei, fordi da kaster du ut minst 50% av menneskene i Europa. Endret 15. november 2015 av Kristoffer Solheim Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 En fyr på nettet oppsummerer ganske så greit: The Hebdo attack were Muslims The Shoe Bomber was a Muslim The Beltway Snipers were Muslims The Fort Hood Shooter was a Muslim The underwear Bomber was a Muslim The U-S.S. Cole Bombers were Muslims The Madrid Train Bombers were Muslims The Bali Nightclub Bombers were Muslims The London Subway Bombers were Muslims The Moscow Theatre Attackers were Muslims The Boston Marathon Bombers were Muslims The Pan-Am flight #93 Bombers were Muslims The Air France Entebbe Hijackers were Muslims The Iranian Embassy Takeover, was by Muslims The Beirut U.S. Embassy bombers were Muslims The Libyan U.S. Embassy Attack was by Muslims The Buenos Aires Suicide Bombers were Muslims The Israeli Olympic Team Attackers were Muslims The Kenyan U.S, Embassy Bombers were Muslims The Saudi, Khobar Towers Bombers were Muslims The Beirut Marine Barracks bombers were Muslims The Besian Russian School Attackers were Muslims The first World Trade Center Bombers were Muslims The Bombay & Mumbai India Attackers were Muslims The Achille Lauro Cruise Ship Hijackers were Muslims The September 11th 2001 Airline Hijackers were Muslims Og lista kan sikkert fortsette i det uendelige.. NB! Bataclan teateret usensurert, sees på eget ansvar!! Bataclan.jpg Det er jo en gjenganger... Litt av et blodbad inne i bataclan Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 (endret) Kan vi ikke bare kaste ut alle muslimer og etniske europeere som støtter dem snart ? Begynner å bli bekymret for framtiden til europa om ikke vi tar vare på oss selv først og fremst. Nei, fordi da kaster du ut minst 50% av menneskene i Europa. Hvor får du tallene dine fra ? Endret 15. november 2015 av geita_ Lenke til kommentar
xRun Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 CNN nå: Airstrikes over Raqqa pågår med fly både fra USA og andre land. Russland skal også være involvert. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 (endret) http://www.dagbladet.no/2015/11/15/nyheter/utenriks/terror/paris/beirut/41966189/ Dette er så patetisk at jeg ikke har ord. Isteden for å faktisk vise sympati så presteres det å klage over at ikke andre angrep har fått like mye oppmerksomhet. Hva om folk 22. Juli skrev "Unnskyld meg folk som viser sympati på Facebook, men hva med x eller y, eller barn i afrika som dør av sult?" Om du synes det er ille så ikke klikk på denne lenken: http://www.washingtontimes.com/news/2015/nov/14/mizzou-protesters-black-lives-matter-complain-pari/ Edit: Bytta til en bedre lenke. Endret 15. november 2015 av L4r5 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 http://www.dagbladet.no/2015/11/15/nyheter/utenriks/terror/paris/beirut/41966189/ Dette er så patetisk at jeg ikke har ord. Isteden for å faktisk vise sympati så presteres det å klage over at ikke andre angrep har fått like mye oppmerksomhet. Hva om folk 22. Juli skrev "Unnskyld meg folk som viser sympati på Facebook, men hva med x eller y, eller barn i afrika som dør av sult?" Om du synes det er ille så ikke klikk på denne lenken: http://www.washingtontimes.com/news/2015/nov/14/mizzou-protesters-black-lives-matter-complain-pari/ Edit: Bytta til en bedre lenke. Ingenting overrasker meg med de "blacklivesmatter" folka lengre. Som om det ikke finnes svarte i frankrike. Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Om du synes det er ille så ikke klikk på denne lenken: http://www.washingtontimes.com/news/2015/nov/14/mizzou-protesters-black-lives-matter-complain-pari/ Edit: Bytta til en bedre lenke. De der må jo mangle noe veldig essensielt i topplokket. Akkurat som IS. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 15. november 2015 Forfatter Del Skrevet 15. november 2015 Sakset fra VG: Frankrike angriper IS-hovedstad Frankrike gjennomførte søndag et angrep mot byen den IS-kontrollerte Raqqa i Syria, som anses å være terrororganisasjonens hovedstad. Det melder Reuters. Ifølge nyhetsbyrået deltar 10 jagerfly i oppdraget, og mer enn 20 bomber er blitt sluppet over byen. 1 Lenke til kommentar
xRun Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 CNN nå: 20-30 airstrikes over Raqqa den siste timen. 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Ingenting overrasker meg med de "blacklivesmatter" folka lengre. Som om det ikke finnes svarte i frankrike. #Mizzou er jo enda verre. Noen tegna et hakekors av ekskrementer på veggen og det er liksom like ille som 129 drepte og flere hundre skadde? Kjøssmegirævagodnatt. Lenke til kommentar
Jedi Jordal Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Frankrike slår tilbake! Strålende! 2 Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 (endret) nice Endret 15. november 2015 av Roger Roger Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 CNN nå: 20-30 airstrikes over Raqqa den siste timen. Og hvor mange 100 døde? Lenke til kommentar
xRun Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 CNN nå: 20-30 airstrikes over Raqqa den siste timen. Og hvor mange 100 døde? Det er ikke spesifisert. Kilde er gitt, følg med selv. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Akkurat det som er problemet. man er ikke hakket bedre selv nå man slipper 20-30 bomber i en by Lenke til kommentar
Populært innlegg L4r5 Skrevet 15. november 2015 Populært innlegg Del Skrevet 15. november 2015 Det er ikke politisk korrekt å si dette, men alle liv er ikke like mye verd. Er du en jihadist som kutter av lemmer og hoder for tilogmed noe så lite som å høre på musikk så er ikke livet ditt like mye verd som en fredelig konsertgåer i mine øyne. 19 Lenke til kommentar
EternalSunshine Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Det er ikke politisk korrekt å si dette, men alle liv er ikke like mye verd. Er du en jihadist som kutter av lemmer og hoder for tilogmed noe så lite som å høre på musikk så er ikke livet ditt like mye verd som en fredelig konsertgåer i mine øyne. Det er jeg enig i. Dilemmaet er jo hvor mye hensyn man skal ta til sivile syrere som ikke er jihadister. Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Black Lives Matter er en ekstremistorganisasjon. De bruker det populære misnøyet rundt politibrutalitet som plattform for å fremme seg selv og sine voldelige venstreekstreme raseideologier som de arvet ifra bla. Black Panthers og Weather Underground. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå