Gå til innhold

Angrepene i Paris

Anbefalte innlegg

Åhh, du kan komme med påstander om at spanjoler og polakker har det verre enn voldtatte, torturerte og henrettete libanesere, men krever bevis for at Ghadaffi personlig voldtok kvinner?

Det er allmennt kjent at diktatoren voldtok kvinner.

Hva mer trenger du bevis for? At Røde Khmer drepte millioner av sin befolkning? At Kims regime har konsentrasjonsleirer? Til å snakke så varmt om en av verdens værste diktatorer så vet du overraskende lite om realiteten Libya.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Åhh, du kan komme med påstander om at spanjoler og polakker har det verre enn voldtatte, torturerte og henrettete libanesere, men krever bevis for at Ghadaffi personlig voldtok kvinner?

Det er allmennt kjent at diktatoren voldtok kvinner.

Hva mer trenger du bevis for? At Røde Khmer drepte millioner av sin befolkning? At Kims regime har konsentrasjonsleirer? Til å snakke så varmt om en av verdens værste diktatorer så vet du overraskende lite om realiteten Libya.

Du kan se på levestandard index for Libya vs Polen for 5 år siden. Utarbeidet av FN. Den tar for seg alle aspekter ved å bo i et land. 

Men jeg ønsker noe som helst bevis at dine påstander. Kan du komme med NOE bevis for, f.eks:

""kvinnene som ble voldtatt av ghadaffi "

Lenke til kommentar

Da melder samtlige norske medier at Daesh har tatt på seg ansvaret for aksjonen. Og iflg terrorforskere så pleier Daesh ikke å ta på seg ansvaret for ting de ikke har gjort.. Begrunnelsen for angrepet er;

1. involvering av konflikten i midt-østen.

2. bombeangrep i Syria/Irak.

3. fornærmelser av profeten.

Hørt noen som sa; fredens religion.. 

Mere info.

Men er IS til tolkning av Koranen den samme som flertallet av "vanlige" muslimer? Det er kanskje dette jeg misliker mest med religion av mange typer. Både det at bakgrunnen kommer fra en annen tidsalder, men også det at verdens avskum kan tolke det på en måte som passer dem best. Får inntrykket av at mange uttaler seg om Islam og Koranen uten å kanskje vite spesielt mye om det. Og bare for å påpeke det (før jeg blir beskyldt for å beskytte det ene og det andre), jeg spør fordi jeg ikke har noe kunnskap om det.

Det blir interessant å se hva dette gjør med innvandringen fremover.

Lenke til kommentar

13:56

Fire menn bevæpnet i bil forserte veisperring

En Citroen Berlingo med fire tungt bevæpnede menn inni skal ha tvunget seg forbi en veisperring på vei inn mot Paris, oppgir Le Parisien.Hendelsen skal ha skjedd på A10 ved Ablis, melder avisen.

Wtf, nå?
Lenke til kommentar

13:56

Fire menn bevæpnet i bil forserte veisperring

En Citroen Berlingo med fire tungt bevæpnede menn inni skal ha tvunget seg forbi en veisperring på vei inn mot Paris, oppgir Le Parisien.Hendelsen skal ha skjedd på A10 ved Ablis, melder avisen.

http://www.vg.no/

Fy faen. Jeg håpa det var over nå. Sitter og ser på noen av videoene som har kommet ut nå. Tårer i øynene. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...