Gå til innhold

Angrepene i Paris


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Jeg synes det bare begynner å bli veldig mange nå som "ikke representerer" religionen. Hele religionen er forkastelig.

 

 

Islam er ikke noe verre enn andre religioner. Og det er ikke så mange som "ikke representerer" islam kontra hvor mange muslimer det faktisk er i verden.

Hvorvidt Islam er statistisk verre eller bedre enn de andre - er egentlig uinteressant.

 

Det som kan sies her, er to setninger:

 

1. Den vestlige verden er IKKE i krig med Islam.

 

2. Islamistene er i krig med absolutt alle andre - og innimellom noen av sine egne...

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Islam hører ikke hjemme i Europa. Basta.

Ta med eventyrguden and gtfo

Det var jo en del muslimer i Europa før, de ble bare slått tilbake til Afrika av vikinger og kristne.

Og islam har jo hatt et godt fotfeste på Balkan i mange år, så at religionen ikke hører hjemme i Europa, blir feil å si. Den har like mye rett til å være her som protestantisme, katolisme, jødedommen, og de mange hedenske troene som fortsatt praktiseres.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg synes det bare begynner å bli veldig mange nå som "ikke representerer" religionen. Hele religionen er forkastelig. 

 

Nå er jeg ingen tilhenger av religion, da jeg mener det gjør folk dummere enn de strengt talt trenger å være. Men sammenlignet med antallet muslimer i verden så er det ikke mange terrorister. En muslim som dreper folk i Allahs navn er da ikke noe verre enn en kristen amerikaner som dreper medelevene sine. Ingen av delene har noe med religion å gjøre.

 

Dette er folk med forskjellige problemer, og sadister er det alltid plenty av der ute. Dette religiøse tullet er ikke annet enn en slags unnskyldning for å kunne leve i en annen tidsalder, hvor man kan plyndre, drepe og voldta.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er du nå sikker på det? Det er ganske mange kristne terrorister, også. Som nevnt tidligere av andre, så er ikke terror fastsatt av religion. Og det hjelper ikke kvitte seg med religion, heller. Mange folk må ha noe å tro på, og ateisme og vitenskap har ikke svaret på alt. Samt at om vi skulle få en religionsfri verden, ville vi ikke fått færre kriger eller terrorangrep. Folk som vil utføre terrorangrep, finner alltid en måte, og alltid en grunn, men nå synes jeg vi sporer av veldig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg synes det bare begynner å bli veldig mange nå som "ikke representerer" religionen. Hele religionen er forkastelig. 

 

Nå er jeg ingen tilhenger av religion, da jeg mener det gjør folk dummere enn de strengt talt trenger å være. Men sammenlignet med antallet muslimer i verden så er det ikke mange terrorister. En muslim som dreper folk i Allahs navn er da ikke noe verre enn en kristen amerikaner som dreper medelevene sine. Ingen av delene har noe med religion å gjøre.

 

Dette er folk med forskjellige problemer, og sadister er det alltid plenty av der ute. Dette religiøse tullet er ikke annet enn en slags unnskyldning for å kunne leve i en annen tidsalder, hvor man kan plyndre, drepe og voldta.

 

Vel, alt tyder på at denne aksjonen hadde en kobling til radikal Islam, så det blir reinspikka tullball når du sier at dette ikke har noe med religion å gjøre. Vær så snill og slutt med slik misvisende retorikk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Er du nå sikker på det? Det er ganske mange kristne terrorister, også.

 

Tja. Det er en god del eksempler på at islamister ødelegger hele land mens de driver folk på flukt, mens de nekter de gjenværende å ta utdanning (!) Som Afghanistan.

Den meget voldelige gruppa Boko Haram (boko haram skal visstnok bety at utdanning (bok?) er haram eller forbudt) ødelegger og kidnapper i Nigeria. I Indonesia og Pakistan finnes det voldelige muslimske grupper.

 

Somalia og Sudan plages visst også med islamske terrorgrupper.

Når det oppstår terrorgrupper i ulike verdensdeler som hver for seg er kraftig imot utdanning, kan man lure på hva som er fellesnevneren. Hvorfor? Mange muslimers ideal er vel å sende barna til Koranskoler, og det sier vel seg selv at disse ikke vil gi noen omfattende kunnskaper i historie og geografi.

 

Man kan uten å blunke si at buddhister er mye mer fredelige, selv om de også kan sies å okkupere landet vårt gjennom mange Alternative religiøse grupper basert på såkalt østlig visdom.

Endret av Porcius Festus
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

Jeg synes det bare begynner å bli veldig mange nå som "ikke representerer" religionen. Hele religionen er forkastelig. 

 

Nå er jeg ingen tilhenger av religion, da jeg mener det gjør folk dummere enn de strengt talt trenger å være. Men sammenlignet med antallet muslimer i verden så er det ikke mange terrorister. En muslim som dreper folk i Allahs navn er da ikke noe verre enn en kristen amerikaner som dreper medelevene sine. Ingen av delene har noe med religion å gjøre.

 

Dette er folk med forskjellige problemer, og sadister er det alltid plenty av der ute. Dette religiøse tullet er ikke annet enn en slags unnskyldning for å kunne leve i en annen tidsalder, hvor man kan plyndre, drepe og voldta.

 

Vel, alt tyder på at denne aksjonen hadde en kobling til radikal Islam, så det blir reinspikka tullball når du sier at dette ikke har noe med religion å gjøre. Vær så snill og slutt med slik misvisende retorikk.

 

 

Slik snillistisk retorikk vil foregå i lang tid, helt til nordmenn får føle flere terrorangrep på kroppen. Først da vil de starte å stille spørsmål hva denne religionen står for og har som agenda.

Islamnet forklarer jo dette med "ekstremisme" godt selv:

https://www.youtube.com/watch?v=Z1r2teuSG10

 

Men jeg sier ikke det ikke finnes muslimer som ikke har drakonske verdier. Muslimers verste fiende er jo muslimer selv: http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Eksmuslimer-i-Norge-forteller-Derfor-bryter-vi-med-islam-8205710.html

Endret av Allostasis
  • Liker 8
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...