Vero-Nica Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Hei hei Jeg har en PC som called Asus Eee mini. Akkurat hvilken model vet jeg ikke men den er mindre enn den andre jeg har some er en Asus Eee 1015B Så dette er problemet med denne Pcen (Vennligst les Nøye og ikke kom med tulle forslag. Fordi jeg spør Seriøst). Greien er at jeg har lyst og gi denne pcen vekk til min lillebror sin bursdag kanskje eller bruke den selv. Problemet er når jeg starter den opp så kommer jeg til noe dritt som heter *Startup Repair* som selvfølgelig ikke fikser Noe. Er helt unødvendig og går i en /Loop om og om igjen helt til den stopper eller jeg trykker den vekk. Så da er problemet jeg kommer kun til noe som heter *System Recovery Options* som er også bare noe dritt (i alle fall halvparten). De fleste av alternativene jeg får opp som er: 1. Startup Repair 2. System Restore 3. System Image Recovery 4. Windows Memory Diagnostic 5. Command Prompt Så altså **Startup Repair** som jeg allerede nevte er bare noe dritt som går i en loop. Om og om igjen og fikser Ingenting. **System Restore** jeg har ikke noe Restore Point og ikke kan det lages et når jeg trykker det. **System Image** der finner den ingen bilder jeg kan bruke. Ingen i det hele tatt. Og jeg vet ikke hvordan jeg skal bruke Command Prompt for og få Windows 7 home Premium skal det være på den tilbake til Fabrikk innstillingene. Så en oppsummering og grunn for denne feilen. Er ganske enkelt jeg trykket av PCen veldig raskt. Av og På igjen et par ganger og nå når den starter opp uansett om jeg trykker F8 eller F9 blabla kommer den kun på det drittet som heter *Startup Repair* som selvfølgelig ikke gjør en dritt som navnet skulle tilsi. Er det noen som har noen forslag for hvordan jeg skal fikse dette?PS: En viktig detalj og nevne er at den stickersen under maskinen er uleselig. Totalt ubrukelig. Akkurat som når blekk ødelegger skrift når den lekker eller når parfyme utraderer text Så kan hende jeg har brukt noe parfume some antibakteriell på pcer. Uansett husker jeg det ikke og det er IKKE en Pc som har Cd/Dvd disk. Det med en reboot usb er vel og bra men jeg skjønner ikke hvorfor det skal være nødvendig fordi før den begynte og oppføre seg slik hadde jeg allerede et par uker i forveien tror jeg installert den tilbake til Fabrikk innstillinger uten noe Boot-Usb eller annet tull. Trykket bare en av de F-blabla knappene og funket utmerket, men nå virket dette alternativet ikke. Så har dere noen gode forslag så er det fint Takk Lenke til kommentar
Dapp47 Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Virker som om operativsystemet er skadet. Anbefales å installere windows på nytt, og siden du ikke har CD/DVD må du bruke USB. Hvordan du gjør det med produktnøkkel får bli opp til deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå