Blazerfar Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Hei! Kjøpte en iPad mini på en Elkjøp-butikk for 5 dager siden, men fant ut at den i grunn ikke er noe for meg. Forseglingen er brutt og plastikken fjernet, går denne fortsatt under noen form for angrerett eller "åpent kjøp"? Og er det penger eller tilgodelapp vi snakker om da? Jeg vet åpent kjøp omfatter mye av produktene, men folk er ofte svært kresen på forseglingen på Apple-produkter... Takk for svar! Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 30-dagersen skal gjelde iPad også. Lenke til kommentar
Deltiden Skrevet 14. november 2015 Del Skrevet 14. november 2015 30 dagers returrett Vi tilbyr deg som kunde hele 30 dager åpent kjøp. Varen må være i tilsvarende stand som da du kjøpte den. Du må derfor ta vare på emballasjen slik at den overleveres i den. Varen må da returneres til et av våre varehus. Unntaket er mobiltelefoner og produkter solgt med abonnement. Så lenge du ikke har kjøpt iPaden med noe form for binding mot et mobilt bredbåndsabbonement skal du få returnert iPaden http://www.elkjop.no/cms/20131205_080044/salgsbetingelser/ Punkt nr 5 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Bare pass på at "Find My iPad" er skrudd av og at det ikke er noen riper\skrammer i den. Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Og du får tilbake pengene om du har kvittering, tilgodelapp/gavekort får du kun om du ikke har kvitteringen eller om varen ikkje er kjøpt hos Elkjøp i utgangspunktet Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 (endret) Elkjøp er temmelig greie på åpent kjøp. Returnerte nylig en tv der jeg både hadde kastet emballasjen og mistet strømkabelen. Null problem. Vurderer sterkt å kjøpe en iPad Pro på Elkjøp for å se om det er noe for meg, medfører jo null risiko. Endret 16. november 2015 av Audun_K Lenke til kommentar
Merko Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Vurderer sterkt å kjøpe en iPad Pro på Elkjøp for å se om det er noe for meg, medfører jo null risiko. helt til du møter på meg da. neida. men alltid kjekt om dere beholder emballasjen\all innpakkning i minst 30 dager. Blir veldig mye enklere for oss som skal selge dette videre til nye kunder. Feks. TV'er kan jo enkelt settes ut i utstilling, om emballasje mangler, mens andre småting som rutere, chromecast ol bør ha emballasje da det ellers forsvinner fort i mengden 2 Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Er det en "planlagt" retur er det selvsagt hyggelig gjort å ta vare på emballasjen, så det prøver man på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå