Thanatos Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Er ikke sikker på hva som har vært det beste gaming LAN'et, men det må bli et av dem til søskenbarnet mitt, da vi er ca 7 stk uten internett så det blir bare spilling.Ellers var forige meldal-lan ganske bra Ja, det søskenbarnet ditt kan virkelig å arrangere LAN, har selv vært der alle gangene... Mystiskt nok er er jeg alltid den første som kommer og den siste som drar... *grin* Lenke til kommentar
SomBy Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Må nok være quake2, kan ikke huske et spill jeg har spilt lengre i strekk på lan. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Er ikke sikker på hva som har vært det beste gaming LAN'et, men det må bli et av dem til søskenbarnet mitt, da vi er ca 7 stk uten internett så det blir bare spilling.Ellers var forige meldal-lan ganske bra Ja, det søskenbarnet ditt kan virkelig å arrangere LAN, har selv vært der alle gangene... Mystiskt nok er er jeg alltid den første som kommer og den siste som drar... *grin* ja det er så rart når det er du som er søskenbarnet mitt. : Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 en venn av meg hosta lan i stua hans, vi var vel en 10 stykker, var knall, spillte Rune (som er et genialt mp spill), CS osv. Kjempegøy, det snakkes om at han skal arrangere et nytt et snart.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå