steinhun Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Idag fikk jeg mitt Hercules Radeon 9800 SE AIW i posten. Jeg satte kortet i maskina og fyrte opp. Jeg installerte først Omega driveren for å se om kortet ville la seg soft modde, og da ble ikonene i windows vist på en veldig merkelig måte.. Jeg uinstallerte og rebootet og installerte original driverene. Når alt da var ferdig installert skulle jeg teste kortet i 3dmark, men det ble skikkelig buggy grafikk. Er kortet defekt, eller er det noe jeg har gjort feil? Jeg har en fryktelig magefølelse... Lenke til kommentar
Slip Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Har hørt at man skal holde seg unna SE kortene.. men hva vet vell jeg? Lenke til kommentar
steinhun Skrevet 15. november 2003 Forfatter Del Skrevet 15. november 2003 jeg leste et review der kortet ble varmt anbefalt.. Jeg har ihvertfall ikke gjort noe som kan ha ødelagt kortet. Kan det rett og slett vere driverfeil? Jeg testet max payne 2 nettop, og det funket greit, var ikke noe artifacts der. Men i 3dMark var det stort sett bare artifacts. Lenke til kommentar
steinhun Skrevet 15. november 2003 Forfatter Del Skrevet 15. november 2003 Her er linken til testen. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Har du skrudd av Fast Writes i BIOS nå da? Lenke til kommentar
steinhun Skrevet 15. november 2003 Forfatter Del Skrevet 15. november 2003 nei, den står på. skal den vere av da? Lenke til kommentar
steinhun Skrevet 15. november 2003 Forfatter Del Skrevet 15. november 2003 Begynner å bli ganske fortvilet.. Jeg har ikke rørt klokkefrekvensene... Jeg må vel sende inn igjen kortet da?! F... og. Har jeg ventet og gledet meg til å få nevene i dette kortet... Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Det er garantert noe av "moddingen" som henger igjen. bruk et program som fjerner alle driver rester. Så installerer du offisielle drivere eller tester det i en annen maskin, og jeg tipper det fungerer flott. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Gjør det mad arab sa, men først skrur du Fast Writes av! Fast Writes er ofte synderen når folk får artifacts på ATi kort. Lenke til kommentar
laneZ Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Prøv med catalyst drivere da ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå