Fotoskrulla Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Purple sky Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Flott bilde...nydelig himmel Hilsen Bekir 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. november 2015 Forfatter Del Skrevet 13. november 2015 Flott bilde...nydelig himmel Hilsen Bekir Ja, det var spesielt Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 ..Så da blir det vel purple rain...purple rain... Flott dette Helene og ha ei gohelg:-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. november 2015 Forfatter Del Skrevet 13. november 2015 ..Så da blir det vel purple rain...purple rain... Flott dette Helene og ha ei gohelg:-) Hehe! Artig at du tok den! Go helg til deg også! Tror jeg skal prøve å ta et uværsbilde eller to i helga.. Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Hei Fint bilde. Jeg hadde nok blitt fristet til å lyse opp det mørke med Shadow i Lightroom. Kanskje bedre uten :-) Hilsen Rune 1 Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Spennende himmel og nydelige farger. Bra du fikk foreviget denne stemningen. 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 14. november 2015 Del Skrevet 14. november 2015 Enig med de andre...et fint og stemningsfullt bilde. Har vært mye av disse flotte skyene i høst. Mulig at forgrunn ble litt mørk? Mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. november 2015 Forfatter Del Skrevet 14. november 2015 Hei Fint bilde. Jeg hadde nok blitt fristet til å lyse opp det mørke med Shadow i Lightroom. Kanskje bedre uten :-) Hilsen Rune Spennende himmel og nydelige farger. Bra du fikk foreviget denne stemningen. Enig med de andre...et fint og stemningsfullt bilde. Har vært mye av disse flotte skyene i høst. Mulig at forgrunn ble litt mørk? Mvh Fredrik Hei alle sammen! Hadde det vært noe å hente i forgrunnen så hadde jeg nok prøvd å lysne den litt, men der er bare stein og grus..en byggeplass..var heldig at der stod noen trær oppå kanten som kunne tilføre bildet noe. Sånne stunder med flott lys og farger må man bare ta der man er i øyeblikket, lyset forandrer seg så fort at plutselig er det over! Tusen takk for flotte tilbakemeldinger! I dag er det ordentlig møkkavær, men det kan bli fine bilder for det!.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 14. november 2015 Del Skrevet 14. november 2015 Flott og dramatisk skydekke på himmelen , fint med silhuettene av trærne . Liker det ! Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. november 2015 Forfatter Del Skrevet 14. november 2015 Flott og dramatisk skydekke på himmelen , fint med silhuettene av trærne . Liker det ! Mvh Alec Hei Alex! så hyggelig at du likte det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg