Black Star Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Liker godt muligheten med at man får mail når det er kommet nye innlegg i en tråd man abonnerer på, men kan det ikke være som før, at man kun får én mail når det er kommet nye innlegg i en tråd, og ikke flere før man har besøkt tråden igjen? Jeg får gjerne 3-4 mail om nye innlegg i en tråd når det er kommet samme antall nye innlegg. Det irriterer å pløye gjennom alle disse når jeg har abonnement på mange tråder. Mulig å ordne opp i dette, moderatorer? På forhånd tusen takk... Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Det får jeg også. Og en annen irriterende ting, linken i mailen peker ikke bare til forum.hardware.no som den gjorde før, den peker litt variaerende. forum.gamer.no, forum.overklokking.no osv. Irriterende..... Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Hos meg har det aldri fungert. Ikke en eneste mail i hverken av de tre siste forumsystemene. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 15. november 2003 Forfatter Del Skrevet 15. november 2003 JohndoeMakt : Du må sette innstillingene i forumet slik at du får tilsendt mail, og du må passe på at du har skrevet helt riktig e-postadresse. Da skal det fungere... ingen grunn til at det ikke skal fungere hos deg. Sjekk innstillinger og at du har gyldig e-postadresse samt at du velger e-postvarsling hver gang du skriver ett nytt innlegg. Kanskje bedre å sende en PM til moderatorene om problemet med flere e-post? Ikke sikkert de leser alle trådene hele tiden... de har vel ett liv de også :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå