Kj3tll Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 (endret) Hei. som tittelen nevner i stikkord form er jeg på jakt etter en adapter eller lignende for å få surround fra en gamer laptop. På laptop'n har jeg kun 1 grønn lydutgang. Anlegget har 6ch direct cable og coax/optical støte. Jeg har endelig fått annlegget mitt på hybelen, og for å få 100% surround.. Glemte selvfølgelig å pakke med meg 6ch direct kabelen.. har kun 1 standard aux kabel med meg.. Kan jeg bruke en optisk kabel til pc'n? Jeg må da cff ha en adapter.. Informasjon om pc'n min: 4x usb 3.0, 2x display port, 1x lydutgang, 1x lydinngang, 1x mikrofoninngang, 1x hdmi 4k output og lan. Hvor kan adapter kjøpes? mitt budsjett er fra 0-500 kroner en kan jo gå på ebay/amazon for å kjøpe.. men har litt lyst til å kjøpe dem her i Norge for å få dem kjappest mulig God kabler gir jo god lyd. litt crazy at lydkabler kan koste oppimot 16k.. Endret 13. november 2015 av Kj3tll Lenke til kommentar
Kj3tll Skrevet 13. november 2015 Forfatter Del Skrevet 13. november 2015 Jeg ser på et eksternt lydkort nå.. Noen anbefalinger? Budjett:0-500kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå