Gå til innhold

brukt gaming pc

Gjest Slettet-8OkEXm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke gi noe pris ettersom jeg ikke vet hvor mye den er brukt eller hvor gammel den er. Men det er tastatur, mus, to skjermer og alt mulig med så ville sagt at det der er en ganske god pris. Noen med mer kompetanse får vel rette på meg om de mener at jeg har feil. :)

Endret av Rtse
Lenke til kommentar

tenkte at komponentene kunne peke mot en prisklasse. 4770k er vel ikke nyeste?

Selv om det ikke er helt nytt på markedet så betyr det ikke at det er dårlig. Skulle gjerne byttet den ut med pentiumen for å si det sånn. :) Om du har lyst til å spare penger ville jeg egentlig ikke kjøpt denne. Den er dyr men good bang for the buck. Men du kan nok skaffe deg noe litt billigere og fortsatt få et ganske godt resultat. Prosessoren er også overklokkbar, så om den ikke allerede er overklokket så kan den bli enda mer beist. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

Selv om det ikke er helt nytt på markedet så betyr det ikke at det er dårlig. Skulle gjerne byttet den ut med pentiumen for å si det sånn. :) Om du har lyst til å spare penger ville jeg egentlig ikke kjøpt denne. Den er dyr men good bang for the buck. Men du kan nok skaffe deg noe litt billigere og fortsatt få et ganske godt resultat. Prosessoren er også overklokkbar, så om den ikke allerede er overklokket så kan den bli enda mer beist. :p

ok :) Hvor mye må jeg investere i en maskin for å kunne spille battlefront 3 med 720p og low settings, world of warcraft, star wars the old republic? 

Lenke til kommentar

ok :) Hvor mye må jeg investere i en maskin for å kunne spille battlefront 3 med 720p og low settings, world of warcraft, star wars the old republic? 

Under 5000 om du bygger selv. Bygget min for 2 år siden og kjører mye bedre enn det, og jeg kjøpte for 5000kr. (Uten skjerm, tastatur osv).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...