Brenner Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Jeg har en Fujitsu Siemens Lifebook B series med ekstern Cd rom. Problemet mitt er at det ikke er noe operativsystem på maskina. Når jeg prøver å starte opp så finner jeg ikke Cd rommen. Da er det litt vanskelig å få lagt inn ett nytt operativsystem.' Er det noen som har vært borti det samme problemet? Lenke til kommentar
kyl0r Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Antar du må stille inn i BIOS at den skal prøve å boote fra CD før HD. Lenke til kommentar
Brenner Skrevet 15. november 2003 Forfatter Del Skrevet 15. november 2003 Jo da det hadde vært en mulighet men jeg finner ikke cd rommen i bios. Det er en ekstern usb cd rom. Lenke til kommentar
kyl0r Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Ok, da forutsetter det at BIOS støtter boot fra USB-enhet. Det hender det er valg for USB (eller ZIP) sammen med FDD/HDD/CD osv. i BIOS. Ellers er det vel bare å ringe Fujitsu Support, de har sikkert en løsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå