knutalut Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Tenkte å game litt i stua da pc-rommet må ofres. Og siden jeg allerede har kjøpt massevis av spill på Steam, tenkte jeg det ville være lønnsomt å kjøpe en gaming pc for stua. Den jeg har nå blir for stor og bråker for mye. Kan noen sette meg igang med noe tips? Den må være liten og stillegående, samt kunne kjøre spill som gta og nye wolfenstein, witcher osv. På rimelig høy setting. Budget ca 5 tusen. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Du stiller veldig høye krav her: StuePC, liten, lav støy, relativt høy ytelse i spill som GTA5 og Witcher 3 ... og til 5000. Dette tror jeg knapt er mulig, kanskje hvis du finner mange av delene på bruktmarkedet. Lenke til kommentar
knutalut Skrevet 14. november 2015 Forfatter Del Skrevet 14. november 2015 Ok da blir det vel en ps4 på meg Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 14. november 2015 Del Skrevet 14. november 2015 Ja, for en ren spillmaskin i stua så er en xbox one eller ps4 et mye rimeligere valg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå