ti-guru Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Ser foreløpig bare svart/hvit farge er tilgjenglig google store og div nettbutikker. Er det meningen at den tredje mer blålige fargen også skal bli tilgjenlig i Norge? Ellers en ganske dårlig gjennomført test når man sammenlikner med f.eks denne eller denne... Lenke til kommentar
Spanders Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Jeg får ikke helt de samme resultatene på ytelsestestene (dere i parentes)... Geekbench: 3517 (3239) 3D Mark Ice Storm Unlimited: 18960 (18763) Antutu: 51792 (45522) Lenke til kommentar
Androod Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Pipe denne omtalen til /dev/null. Her stemte rent lite. Lenke til kommentar
nine09 Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Har nå hatt Nexus 5X i noen uker. Dette er definitivt den beste mobilen jeg har hatt. Jeg stusset også over at denne ikke hadde minnekort. Jeg er musikkentusiast og pleier å ha en god del låter på mobilen. Google Music appen løste dette problemet. Lastet opp alle sangene mine, problemet løst! Digg å få alle de siste oppdateringene fra Android først. Det løser som oftest problemer kjapt. Samsung var veeeeldig treige her. Kameraet er ikke akkurat verdens beste, men til vanlig bruk er det mer enn nok. Mobilen er overraskende kjapp og det å ha fingeravtrykksensor under er ganske praktisk og komfortabelt. Men det beste av alt er USB-C laderen. Den lader ekstremt kjapt. Kan lade mobilen full på ca en time. Lenke til kommentar
winb Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 (endret) Noen som har en formening om cyanogenmod 13 vs stock på disse? Er jo rimelig strippet android Endret 25. desember 2015 av winb Lenke til kommentar
winb Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 (endret) Trenger man egentlig så stor lagringsplass i dag? Med høyhastighets bredbånd,streaming,dropbox og lignende er det ikke mange som har behov for stor lagringsplass Endret 1. januar 2016 av winb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg