eugenie Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Jeg bruker word 2013, og har et dokument som inneholder forskjellige overskriftsnivåer og avsnitt. Så har jeg funnet en mal, med andre farger, skrifttyper og størrelser enn i mitt eksisterende dokument... Men, hvordan får jeg byttet mai i dokumentet? Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Dersom du har engelsk word er fremgangsmåten slik:http://answers.microsoft.com/en-us/office/forum/office_2010-word/how-to-switch-word-templates-in-a-document/c2b0450e-7120-49e0-ae8d-42c1ecf1f760?db=5&auth=1 Activate the Developer tab of the ribbon.* Click Document Template in the Templates group. Click Attach... Select a template and click OK. * If you don't see the Developer tab, select File > Options > Customize Ribbon, tick the check box for Developer in the list of Main Tabs and click OK. Lenke til kommentar
eugenie Skrevet 13. november 2015 Forfatter Del Skrevet 13. november 2015 Jeg har norsk word (officepakke), så hva blir dette på norsk? Dersom du har engelsk word er fremgangsmåten slik:http://answers.microsoft.com/en-us/office/forum/office_2010-word/how-to-switch-word-templates-in-a-document/c2b0450e-7120-49e0-ae8d-42c1ecf1f760?db=5&auth=1 Activate the Developer tab of the ribbon.* Click Document Template in the Templates group. Click Attach... Select a template and click OK. * If you don't see the Developer tab, select File > Options > Customize Ribbon, tick the check box for Developer in the list of Main Tabs and click OK. Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Det blir vel noe slikt som dette: Aktiver Utvikler-fanen -> Fil -> Alternativer -> Tilpass baandet(?), huk av boksen for Utvikler i listen over hovedfaner (til hoeyre). Klikk Utvikler-fanen -> Dokumentmal (eller noe slikt) i Mal-gruppen (til hoeyre) Klikk Sett inn eller tilsvarende. Velg en mal og klikk OK. Jeg har ikke norsk office, knappene kan derfor hete noe annet. Lenke til kommentar
eugenie Skrevet 15. november 2015 Forfatter Del Skrevet 15. november 2015 Takker for hjelpen, har fått det til nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå