Arodem Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Vi viser deg hvordan prosessen er.VIDEO: Slik spiller du Xbox 360-spill på Xbox One Lenke til kommentar
Coastkey Skrevet 14. november 2015 Del Skrevet 14. november 2015 Ja, det var god forklaring må jeg si.... Sjeldent forvirrende lesning og absolutt ingenting om hvordan prosessen er for å spille 360 spill på One. Ikke helt våken idag Audun R?? 1 Lenke til kommentar
Blank_File Skrevet 14. november 2015 Del Skrevet 14. november 2015 Ja, det var god forklaring må jeg si.... Sjeldent forvirrende lesning og absolutt ingenting om hvordan prosessen er for å spille 360 spill på One. Ikke helt våken idag Audun R?? hehe, tror du må se videoen Coast! 1 Lenke til kommentar
Piggen555 Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Må ikke glemme at hvis man har xbox gull heretter også kan laste ned de 2 gratis 360 spillene hver måned da. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Ble dessverre ikke noen av mine favoritter denne gangen :/ Er lov til å håpe på flere etterhvert.. Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 16. november 2015 Forfatter Del Skrevet 16. november 2015 Ja, det var god forklaring må jeg si.... Sjeldent forvirrende lesning og absolutt ingenting om hvordan prosessen er for å spille 360 spill på One. Ikke helt våken idag Audun R?? Jeg synes videoen viser hele prosessen ganske godt selv. Lenke til kommentar
Lostfields Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Ååååååå. Kanskje det er en åpning for å emulere Xbox Original også da, slik at man kan fyre i gang Rallisport 2 !!!! Yeah! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå