joffe11 Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Hello Jeg fikk hjelp på forumet i går til å redusere støyen fra vifta på prosessoren. Satte den ned til 70%, noe som hjalp. Det jeg lurer på er om det er verdt pengene å bytte ut vifta jeg har nå (P4 boxed)? Det hadde jo verdt bra om det ble enda mindre støy med en ny vifte. Vil bare si at dette forumet er helt konge for oss newbies Lenke til kommentar
joffe11 Skrevet 15. november 2003 Forfatter Del Skrevet 15. november 2003 Er det ingen som kan si om det lønner sjeg å bytte CPU kjøler mht støy? Plzzzzz. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Vel, det er nesten umulig å svare på da man ikke vet hva du definerer som støy, man må nesten vite hvor mange desibel du har på den nåverende for å kunne si noe sikkert. Lenke til kommentar
joffe11 Skrevet 15. november 2003 Forfatter Del Skrevet 15. november 2003 mulig et dumt spørsmål, men hvordan måler jeg det. Må jeg ut å kjøpe noe måleapparat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå