igxx Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 (endret) I går hadde i strømbrudd i huset og pcen min slo seg selvfølelig av, og når jeg slo den på igjen var alt ok. men i dag morest slo den seg bare plutselig av og viste denne feilmeldingen: Er det noe jeg må være bekymret over? Er det noe jeg må gjøre? Kan være verdt å nevne at headsettet mitt corsair vengeance 2100 stoppet og fungere samtidig, og nå nekter det å slå seg på.. setup: Endret 13. november 2015 av igxx Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Kan være at du hadde en 'brownout' i dag, dvs en liten dipp i nettspenningen. Det skal ikke mye til før PC'er slår seg av, og da kan du få en slik melding. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-tDbelX Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Har hatt tilsvarende problem med samme headsett. Du må bare la det ligge til batteriet er helt tomt, deretter la det lade seg opp til fullt før du slår det på. Kan hende det hjelper. Lenke til kommentar
igxx Skrevet 13. november 2015 Forfatter Del Skrevet 13. november 2015 Kan være at du hadde en 'brownout' i dag, dvs en liten dipp i nettspenningen. Det skal ikke mye til før PC'er slår seg av, og da kan du få en slik melding. Så det er ikke så mye å bekymre seg for? Har hatt tilsvarende problem med samme headsett. Du må bare la det ligge til batteriet er helt tomt, deretter la det lade seg opp til fullt før du slår det på. Kan hende det hjelper. Tenkte på det samme, og får ikke ladet opp headsettet i det hele tatt :/ det kommer ikke noe lys etc når jeg plugger det inn i PC'en Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Nei, det er ikke noe å bekymre seg for, med mindre det skjer ofte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå