FreeBSD Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Hei! Jeg vurderer å prøve ut nye Mandrake 9.2, men lurer allikvel på hvilke av de 3 CDene som ikke er nødvendig. Er det de to første som er viktige, og den siste (CD 3) som inneholder source osv. ? Lenke til kommentar
kattemat Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Ok - dette er bare et flamebait, men jeg greide ikke la være *grin* Problemet med MDK: It lulls us into the pernicious illusion that we can deal with linux without adapting to its logic. By presenting us with colourful screens and buttons for us to click on, MDK encourages us to believe that we can force linux to adapt entirely to our preferences for visual images, without having to adapt ourselves to its preference for text. Lenke til kommentar
FreeBSD Skrevet 15. november 2003 Forfatter Del Skrevet 15. november 2003 Ok - dette er bare et flamebait, men jeg greide ikke la være *grin* Problemet med MDK: It lulls us into the pernicious illusion that we can deal with linux without adapting to its logic. By presenting us with colourful screens and buttons for us to click on, MDK encourages us to believe that we can force linux to adapt entirely to our preferences for visual images, without having to adapt ourselves to its preference for text. Haha! Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 (endret) Om jeg ikke tar helt feil så inneholder cd3 bare språk og annet dilldall. Endret 15. november 2003 av Egil.B Lenke til kommentar
huf Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 (endret) cd1:install cd2:pakker + unødvendige ting cd3: språk Endret 15. november 2003 av huf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå