Roar Kneppen Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Lekende barn av Arne Durban Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 I dag må det bli V2 på meg. Flott gylden farge og en behagelig bakgrunn. I v3 og v 4 synes jeg bakrunnen blir for masete. Og nå vet jeg hvorfor det heter spikersuppa! Takk for det! Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 14. november 2015 Del Skrevet 14. november 2015 I likhet med Helene visste heller ikke jeg hvorfor det blir kalt spikersuppa Takk for opplysningen ! V6 for meg. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. november 2015 Forfatter Del Skrevet 15. november 2015 I likhet med Helene visste heller ikke jeg hvorfor det blir kalt spikersuppa Takk for opplysningen ! V6 for meg. Mvh. Rolf Artig å se du velger V6 som ikke ekstisterer. Roar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 I likhet med Helene visste heller ikke jeg hvorfor det blir kalt spikersuppa Takk for opplysningen ! V6 for meg. Mvh. Rolf Artig å se du velger V6 som ikke ekstisterer. Roar He he....det skulle selvsagt vært V5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg