Jan Åge Henriksen Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 .. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Kanskje tar du store ord i din munn når det gjelder kunstkritikerne her når du legger dette under kategorien Kunst. Men jeg synes så absolutt du har dine ord i behold. Hva du gikk ut fra og hvordan du kom fram til dette "vil je itte veta - det har je ittno' me'" for å stæla litt fra Prøysens "Så seile vi på Mjøsa". Når jeg nevner at skarpheten spesielt til høyre i bildet får lide i fullstørrelse og spesielt når jeg klikker meg inn på linken til originalen så vet jeg jo ikke om det kan skyldes denne sides konvertering for jeg har oppdaget at på dotten skjerpes bildene ekstra under konverteringen så noen av mine bilder der skjerpingen ligger helt oppunder grensa fremstår overskjerpet og med støy der. Roar Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Slående farger og form. Likte dette. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Her blir alt overlatt til fantasien, og det er jo moro det. Har sittet og fundert litt på hva som har foregått, men har måttet gi meg Veldig kunstnerisk og dekorativt synes jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg