ray001 Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Sett litt på nye felger og vinterdekk, og kom over noen vinterdekk av merke Triace Snow 2 Har aldri hørt om det merke. Noen erfaringer? Eller skulle man bare gått for Nokia piggfri? Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 14. november 2015 Del Skrevet 14. november 2015 (endret) Dekk er ikke akkurat noe man bør spare inn på. Hvert fall ikke når man har en såpass sprek, tung, ny og ikke minst dyr bil som P85D. Tri-Ace er fra Hong Kong, og jeg kan umulig se for meg at deres vinterdekk er noe for norske forhold.Når det er sagt har jeg kjørt en ukes tid med Nokian Hakkapeliiitta R2 på min Alfa Romeo 159 på i og rundt Oslo/Akershus nå, og de er ikke noe særlig på våt asfalt. Gir jeg full gass i 40-50 km/t slipper fremhjulene. Med dine 400-og noe hester vil sikkert mønsteret være borte i løpet av én sesong. Hadde jeg lest Naf sin test før jeg handlet dekk hadde jeg kjøpt Goodyear. Endret 14. november 2015 av Magnum p.i. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 15. november 2015 Forfatter Del Skrevet 15. november 2015 Ja det er det jeg og tenker. Men de dekkene følgte med noen felger jeg likte. Tror nok at det blir annet valg ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå