Lassern Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 HD sound Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 SÅ knalltøfft! Spørs om dette blir en trendsetter, herr Lassern ;-) Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 13. november 2015 Forfatter Del Skrevet 13. november 2015 SÅ knalltøfft! Spørs om dette blir en trendsetter, herr Lassern ;-) Tusen takk, Gro. Jeg lager noen sånne fra tid til annen, når jeg har et motiv som innbyr til det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Flott bilde med en stilig effekt , flott komp med mye fine detaljer og krom . Liker det. Hvilken effekt er det du har brukt her? Mvh Alec Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Stilig og flott. # Jan Åge Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Very nice capture, Lassern. Best regards Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 "Raka rør" heter det på Hells Angels språket. Men da er innmaten fjerna for å få ut gromlåta. Royal Enfield som en gang var Englands stolte militærmotorsykkel, men som nå bare produseres i India har denne gromlåta originalt og ville nok ikke blitt tillatt i Norge. Men her er det gjerne Harley Davidson som stiller med låta etter at innmaten i røra er fjerna. På defileringa om våren da ei lang rekke sykler strider inn i Oslo by hender det ikke sjelden at en del sykler blir beslaglagt av politiet først og fremst p.g.a. låta. men også for å sjekke om ramme nr. etc. stemmer for det er en kjent sak er at slike sykler blir stjålet og så blir delene fra forskjellige sykler satt sammen til det ugjenkjennelige fra de originale. Artig krombilde det røra trer seg ut av ramma. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Meget stilig dette! Er som jeg hører vroooom helt hit når jeg ser på bildet. Svært godt jobba! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 13. november 2015 Forfatter Del Skrevet 13. november 2015 Flott bilde med en stilig effekt , flott komp med mye fine detaljer og krom . Liker det. Hvilken effekt er det du har brukt her? Mvh Alec Tusen takk, Alec. Dette er ingen "ferdig" effekt, men en Photoshop jobb. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 13. november 2015 Forfatter Del Skrevet 13. november 2015 Stilig og flott. # Jan Åge Tusen takk, Jan Åge. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 13. november 2015 Forfatter Del Skrevet 13. november 2015 Very nice capture, Lassern. Best regards Thank you, Bekir. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 13. november 2015 Forfatter Del Skrevet 13. november 2015 "Raka rør" heter det på Hells Angels språket. Men da er innmaten fjerna for å få ut gromlåta. Royal Enfield som en gang var Englands stolte militærmotorsykkel, men som nå bare produseres i India har denne gromlåta originalt og ville nok ikke blitt tillatt i Norge. Men her er det gjerne Harley Davidson som stiller med låta etter at innmaten i røra er fjerna. På defileringa om våren da ei lang rekke sykler strider inn i Oslo by hender det ikke sjelden at en del sykler blir beslaglagt av politiet først og fremst p.g.a. låta. men også for å sjekke om ramme nr. etc. stemmer for det er en kjent sak er at slike sykler blir stjålet og så blir delene fra forskjellige sykler satt sammen til det ugjenkjennelige fra de originale. Artig krombilde det røra trer seg ut av ramma. Roar Tusen takk for en fin kommentar, Roar- Det er en artig kultur rundt Harley Davidson, med mye kreativitet og entusiasme. Jeg er ingen MCmann selv. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 13. november 2015 Forfatter Del Skrevet 13. november 2015 Meget stilig dette! Er som jeg hører vroooom helt hit når jeg ser på bildet. Svært godt jobba! Mvh Fredrik Tusen takk, Fredrik, for hyggelige ord. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Knalltøft bilde! Fotoshopjobben du har gjort var riktig stilig og oppfinsomt! Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 13. november 2015 Forfatter Del Skrevet 13. november 2015 Knalltøft bilde! Fotoshopjobben du har gjort var riktig stilig og oppfinsomt! Tusen takk, Helene. Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Knallbra, kjenner eksoslukta og hører buldringa :-) Hilsen Rune Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 13. november 2015 Forfatter Del Skrevet 13. november 2015 Knallbra, kjenner eksoslukta og hører buldringa :-) Hilsen Rune Tusen takk, Rune. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 14. november 2015 Del Skrevet 14. november 2015 Stilig ! Meget kreativt og fint utført. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg