tommy_sn Skrevet 12. november 2015 Rapporter Del Skrevet 12. november 2015 Hei På enkelte nettsider åpnes ikke linker i ny fane når jeg holder nede ctrl. Noen som har en løsning på dette? Linker åpnes i nye faner på f.eks vg.no, men ikke på db.no. Har slettet cookies, midlertidige internettfiler osv. men samme resultat. Problemet var tilstede i Windows 8 for oppgradering til WIndows 10.. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 14. november 2015 Rapporter Del Skrevet 14. november 2015 Opplever det samme her. Omgår "problemet" ved at jeg faktisk ikke bruker IE... Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 15. november 2015 Rapporter Del Skrevet 15. november 2015 (endret) Jeg har også opplevd dette noen ganger og har antatt at nettsiden overstyrer denne funksjonen. De gangene bruker jeg høyreklikk-menyen... Og jeg bruker Chrome. Endret 15. november 2015 av Pey'J Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 15. november 2015 Rapporter Del Skrevet 15. november 2015 Er trolig egen HTML kode som såkalt skal forhindre deg å gjøre dette... Hvorfor er det en rekke årsaker til, men trolig er det fordi at VG liker at noen linker de via deres egene kilder.. og ikke ordinær copy paste...Samt da har de har bedre tall på hvem som linker til hva.. Er jo alltids greit å ha noe oversikt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå