Fotoskrulla Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Apalvika Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Praktfull stemningsskildring. Alle fine, men kanskje er V3 det jeg ville valgt. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. november 2015 Forfatter Del Skrevet 12. november 2015 Praktfull stemningsskildring. Alle fine, men kanskje er V3 det jeg ville valgt. Dette bilde tok jeg i full fart på veg hjem fra jobb i dag. Takk så mye for tilbakemelding! Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Flotte stemningsbilder dette av den vakre naturen du omgir deg med hvor V3 nok er det det beste. I dette bilde stemmer det meste angående farger/lys og skarphet Mvh Torbjørn 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. november 2015 Forfatter Del Skrevet 12. november 2015 Flotte stemningsbilder dette av den vakre naturen du omgir deg med hvor V3 nok er det det beste. I dette bilde stemmer det meste angående farger/lys og skarphet Mvh Torbjørn Takk for tilbakemelding. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Flotte landskapsbilder alle tre Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. november 2015 Forfatter Del Skrevet 12. november 2015 Flotte landskapsbilder alle tre Mange takk Torhild! Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Nydelig bilde og motiv kan ikke velge versjon 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Stemningsfullt bilde som til tross for at det er noe mørkt i v1 blir min favoritt. - liker det. På min skjerm i alle fall syntes fargene å være klarere , detaljene skarpere og bildet mer kontrastrikt .. Jeg skjønner at jeg går mot strømmen her ,det får stå sin prøve. Mvh Alec Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Fine panoramaer. Jeg synes v.3 har den beste komposisjonen. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. november 2015 Forfatter Del Skrevet 13. november 2015 Nydelig bilde og motiv kan ikke velge versjon Tusen takk for vennlige ord! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. november 2015 Forfatter Del Skrevet 13. november 2015 Stemningsfullt bilde som til tross for at det er noe mørkt i v1 blir min favoritt. - liker det. På min skjerm i alle fall syntes fargene å være klarere , detaljene skarpere og bildet mer kontrastrikt .. Jeg skjønner at jeg går mot strømmen her ,det får stå sin prøve. Mvh Alec Hei Alec! Det er den årstida nå, når det er mørkt når jeg drar på jobb og det har begynt å mørkne på hjemveg. Lite muligheter til å ta bilde i dagslys nå. Det var hyggelig du mente V1 for den likte jeg også best. Jeg ble litt forundret over at V3 ble favoritten i dag. Ha en fin fredag! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. november 2015 Forfatter Del Skrevet 13. november 2015 Fine panoramaer. Jeg synes v.3 har den beste komposisjonen. Tusen hjertelig takk for fin kommentar! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Flotte stemningsfulle bilder, Helene! 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. november 2015 Forfatter Del Skrevet 13. november 2015 Flotte stemningsfulle bilder, Helene!tusen takk Fredrik! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg