slowcooler Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Fikk en generalcrasch på en Deskstar 40 gb. Har etter hvert sett og hørt at det er en serie IBM har hatt store problemer med. Er det noen andre som har vært borti lignende? Har fått tilbud fra PSdata om å bytte i annet merke. Er det også anbefalt, og er WD bra? [ Denne Melding var redigert av: slowcooler på 2002-02-24 13:31 ] Lenke til kommentar
GH11 Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Min Deskstar 40gb 60 GXP, fikk også et generalcrash for 9 dager siden. Denne sendte jeg da inn til Komplett.no. Har siden ikke hørt noe, men venter på svar. HAdde jeg fått tilbud om å skifte til WD, vile jeg hoppet på med en gang. Har ikke hørt noe gale om disse en enste gang og de støyer mindre enn IBM diskene. Go for it!!!!!!! Lenke til kommentar
Skjold Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Jeg har også en IBM Deskstar 60GXP (41gb) og den gikk til helvete mindre enn en mnd etter kjøp. Jeg fikk bytta den inn i en IBM 120GXP Silence! (41gb). Denne har jeg nå hatt i to måneder snart og den funker helt bra. Det morsomme er at jeg fikk tilbake den ødelagte disken og klarte å reparere denne. Finnes det grenser for hvor dumme dataforhandlere kan være? :razz: Lenke til kommentar
GH11 Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Hvilken butikk, fikk du dette av? Det virker jo utrolig generøst av dem. Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 25. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2002 Jeg har bestilt/byttet med WD-disk, men til deg som fikk tilbake den gamle disken, hvorfor tror du han var dum som ga deg den gamle disken? Husk at hvis han får en fornøyd kunde, vil sansynligvis alle du kjenner få vite det, og det kan bety at han får flere kunder, spesielt hvis han vet at du er en som er kjent i datamiljøet lokalt. Jeg har drevet med salg i 14-15 år, og vet av erfaringer at det å gi mer enn forventet er lønnsomt på sikt. Jeg sier ikke at dette nødvendigvis er forklaringen i ditt tilfelle, men se ikke helt bort fra det. Lenke til kommentar
[nicko] Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Bytt til WD. Min Ibm gikk også til helvetet... Ibm diskene er kanskje kjappe, men ikke la deg lure av den grunn. Har bare hatt god erfaring med WD her. Lenke til kommentar
bakkus Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 NEEEII!! For gudsk skyld folkens: ikke bruk WD. På jobben har jeg mått sende tilbake ca. 90% av alle WD-disker vi har hatt innom. Det hender iblant at de er i stykker ved ankomst, men får du den igang kan du nesten g deg **** på at den ikke kommer til å holde måneden ut. Ikke bruk WD. Lenke til kommentar
bhines Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 NEEEII!! For gudsk skyld folkens: ikke bruk WD. På jobben har jeg mått sende tilbake ca. 90% av alle WD-disker vi har hatt innom. Det hender iblant at de er i stykker ved ankomst, men får du den igang kan du nesten g deg **** på at den ikke kommer til å holde måneden ut. __________________________________________________ Fikk min første wd for 2-3 år siden, bruker den ennå!!har aldri hatt ETT eneste problem med den. tror nok dine ble ødelagt under frakt ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå