Friluftskar Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 (endret) Jeg kan gå med min 20 centi kniv, lovlig, hvor som helst Friluftsliv er en veldig vid betegning Riktig at den eneste definisjonen myndighetene har på Friluftsliv, er ganske vag. Så en kan nok bedrive friluftsliv i Frognerparken (Oslo), med å sole seg, samt div. andre aktiviteter og kalle det Friluftsliv. Men du har fremdeles ikke noe aktverdig grunn til å bære kniv der! Noe annet blir om du gjør det i skogen, utmark, eller på fjellet. Så går du med kniv i sentrale strøk, offentlige plasser, m.m., og blir oppdaget, må du regne med bot. Endret 18. november 2015 av Friluftskar 1 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 (endret) Jeg kan gå med min 20 centi kniv, lovlig, hvor som helst Friluftsliv er en veldig vid betegning Men som over, så bør en holde seg edru blir du stoppa på gata med vanlige klær helt edru med en 20cm kniv i lomma kan du banne på at du får problemer med å prøve å forklare noen slags "friluftsliv" grunn.... kanskje klarer du å lure deg unna med en annen grunn enn friluftsliv som at du har nettopp kjøpt den eller lignende, men blir du stoppa 2 ganger er du ferdig. Å tro noe annet er idioti Endret 18. november 2015 av Henrik2k 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Hvis man går med en batangakniv så tror jeg det er vanskelig å forklare at den brukes til arbeid eller friluftsliv Derfor er de knivene helt forbudt i Norge (og mange andre steder). 3 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Jeg kan gå med min 20 centi kniv, lovlig, hvor som helst Friluftsliv er en veldig vid betegning Men som over, så bør en holde seg edru blir du stoppa på gata med vanlige klær helt edru med en 20cm kniv i lomma kan du banne på at du får problemer med å prøve å forklare noen slags "friluftsliv" grunn.... kanskje klarer du å lure deg unna med en annen grunn enn friluftsliv som at du har nettopp kjøpt den eller lignende, men blir du stoppa 2 ganger er du ferdig. Å tro noe annet er idioti Er fult lovlig gå i dress i skogenm ned kniv og dermed også i byen Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Jeg kan gå med min 20 centi kniv, lovlig, hvor som helst Friluftsliv er en veldig vid betegning Men som over, så bør en holde seg edru blir du stoppa på gata med vanlige klær helt edru med en 20cm kniv i lomma kan du banne på at du får problemer med å prøve å forklare noen slags "friluftsliv" grunn.... kanskje klarer du å lure deg unna med en annen grunn enn friluftsliv som at du har nettopp kjøpt den eller lignende, men blir du stoppa 2 ganger er du ferdig. Å tro noe annet er idioti Er fult lovlig gå i dress i skogenm ned kniv og dermed også i byen Ehm, hæ? 5 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Jeg kan gå med min 20 centi kniv, lovlig, hvor som helst Friluftsliv er en veldig vid betegning Men som over, så bør en holde seg edru blir du stoppa på gata med vanlige klær helt edru med en 20cm kniv i lomma kan du banne på at du får problemer med å prøve å forklare noen slags "friluftsliv" grunn.... kanskje klarer du å lure deg unna med en annen grunn enn friluftsliv som at du har nettopp kjøpt den eller lignende, men blir du stoppa 2 ganger er du ferdig. Å tro noe annet er idioti Er fult lovlig gå i dress i skogenm ned kniv og dermed også i byen Her kunne jeg dratt både to og tre spøker om skarpeste kniven i både skuffa og lomma men jeg skal la vær. Ikke gå med kniv, det fører ikke noe godt med seg. 3 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Jeg kan gå med min 20 centi kniv, lovlig, hvor som helst Friluftsliv er en veldig vid betegning Men som over, så bør en holde seg edru blir du stoppa på gata med vanlige klær helt edru med en 20cm kniv i lomma kan du banne på at du får problemer med å prøve å forklare noen slags "friluftsliv" grunn.... kanskje klarer du å lure deg unna med en annen grunn enn friluftsliv som at du har nettopp kjøpt den eller lignende, men blir du stoppa 2 ganger er du ferdig. Å tro noe annet er idioti Er fult lovlig gå i dress i skogenm ned kniv og dermed også i byen Her kunne jeg dratt både to og tre spøker om skarpeste kniven i både skuffa og lomma men jeg skal la vær. Ikke gå med kniv, det fører ikke noe godt med seg. Kalles smutthull i loven Betyr rett og slett at jeg er smartere enn de fleste Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Kalles smutthull i loven Betyr rett og slett at jeg er smartere enn de fleste Tvert imot, vil jeg påstå. Du tar i alle fall feil. 6 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Kalles smutthull i loven Betyr rett og slett at jeg er smartere enn de fleste Tvert imot, vil jeg påstå. Du tar i alle fall feil. Ikke i følge loven Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Kalles smutthull i loven Betyr rett og slett at jeg er smartere enn de fleste Tvert imot, vil jeg påstå. Du tar i alle fall feil. Ikke i følge loven Kom igjen, ikke grav deg ned lengre enn du allerede har gjort. At du lyver på deg påstått aktverdig grunnlag hjelper ikke om du ikke blir trodd. "20 centi kniv, helt lovlig" forutsetter at du lyver, og at du blir trodd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå