Spillredaksjonen Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Hør også erfaringer fra SpillExpo.PODKAST: Rad Crew kårer de beste Call of Duty-kampanjene Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 (endret) 05:24: CoD 2 har en russisk, amerikansk og engelsk kampanje. Ikke noen tysk. Mener ikke å være pirkete, men ikke ofte jeg kan rette på dere. Endret 12. november 2015 av Donkey Kong Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 05:24: CoD 2 har en russisk, amerikansk og engelsk kampanje. Ikke noen tysk. Mener ikke å være pirkete, men ikke ofte jeg kan rette på dere. Haha jeg setter pris på pirk. Hvis jeg sa tysk så mente jeg russisk. Visste jo at det ikke var nazi-kampanje der, det hadde nok ikke blitt så populært. Uansett takk Lenke til kommentar
Espen Jansen Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Litt betenkelig for den norske indie-scenen at flesteparten av de nevnerverdige spillene fra Spillexpo allerede er ute? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 MUH NUMBERS MASON 1 Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Litt betenkelig for den norske indie-scenen at flesteparten av de nevnerverdige spillene fra Spillexpo allerede er ute? Det er et godt poeng. Jeg håper det kommer mer snart. Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 MUH NUMBERS MASON THE NUMBERS, MASON Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå