Sarah3009 Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Hei, jeg skal ha engelsk tentamen snart temaet er "Indigenous people" lurte på om noen kunne gi meg en ide om hva jeg kan få som spørsmål? Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Var det all informasjonen dere fikk? Ikke et ark eller et hefte med litt mere info? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Kanskje du får spørsmål om kulturen til maorier, aboriginere, indianere og andre urfolk, samt hvordan de forholder seg til resten av samfunnet og omvendt. Lenke til kommentar
Sarah3009 Skrevet 13. november 2015 Forfatter Del Skrevet 13. november 2015 Var det all informasjonen dere fikk? Ikke et ark eller et hefte med litt mere info? Jupp, utrolig irriterende >.< Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Kultur vil nok være en sentral del av det. Sammenligne med moderne kulturer, samt se på likheter og ulikheter mellom forskjellige urfolk. Ellers har jo urfolk spesielle rettigheter, det kan jo være verdt å ta en titt på. Utfordringer urfolk står ovenfor kan også være interessant, f.eks at områdene deres blir tatt over av store internasjonale selskap. Lenke til kommentar
lawiet Skrevet 14. november 2015 Del Skrevet 14. november 2015 Hvis jeg var deg så ville jeg ha sett en dokumentar på Youtube, får vanligvis alt man trenger der. Lenke til kommentar
skolejente12310 Skrevet 30. mars 2017 Del Skrevet 30. mars 2017 noen som har hatt engelsktentamen om "heritage"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå