Koivu97 Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Kjøpte 2 tusenmetere fra Biltema, og nå lurer jeg på hvordan jeg skal få koble de til fjern lys brytere.? Altså den spaken vedsiden av rattet. Hvilke kabler skal jeg koble til? Prøvde å finne ut av det Igår men fikk ikke til.. ? Passat TDi 2008. Tusen takk for svar! Lenke til kommentar
Koivu97 Skrevet 12. november 2015 Forfatter Del Skrevet 12. november 2015 Beklager hvis det er en dårlig forklaring? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 (endret) Koble de direkte til batteriet via et relé, hvor styrestrømmen tas fra ledningen til fjærnlyspæra i en av hovedlyktene. Husk sikring! Relésett til slikt finnes på Biltema. http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bilreservedeler/Belysning/Belysning-ovrig/Rele--og-kabelsett-for-ekstralys-2000033658/?artId=42600 Endret 12. november 2015 av CFM 1 Lenke til kommentar
Koivu97 Skrevet 12. november 2015 Forfatter Del Skrevet 12. november 2015 Har et relé, så jeg må skru av lyktene da for og finne kablene jeg skal koble til? Lenke til kommentar
Koivu97 Skrevet 12. november 2015 Forfatter Del Skrevet 12. november 2015 Kunne noen ha beskrive steg for steg?? Skulle helst hatt det kobla inn idag. Eg veit hvordan jeg får kobla inn strømmen, men veit ikke hvordan jeg skal få kobla de inn til fjern lysa? Det som er problemet er at jeg ikke veit hvor jeg skal lete, skal jeg ta ut lykten? Eller er jeg nødt om å splitte lykta? Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Søk på koblingsskjema ekstralys på google. Har du bixenon trenger du en boks i tilegg Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Finn stikket til ene hovedlyset å mål punktene til du finner den som reagerer når du slår på langlys. Sett på en strømtyv med en ledning inn på releet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå