Arodem Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Noen har funnet et smutthull i spillet.Slik kan du skaffe deg ubegrenset med flaskekorker i Fallout 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Tror metaceitic user score ikke er sant. At en konkurrent har gjort noe for å dra det ned. Lenke til kommentar
ZweiNor Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Tror metaceitic user score ikke er sant. At en konkurrent har gjort noe for å dra det ned. Hva er metacritic user scoren akkurat nå? Det virker da som de fleste er fornøyde? Men det finnes tusentalls av troll i tillegg da. (Derfor metacritic ikke er mer enn en pekepinn) 1 Lenke til kommentar
Spoki0 Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Tror metaceitic user score ikke er sant. At en konkurrent har gjort noe for å dra det ned. Fordi Fallout 4 tross alt er det perfekte spillet, sant...? Lenke til kommentar
HanFyrenVetDu Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Tror metaceitic user score ikke er sant. At en konkurrent har gjort noe for å dra det ned. Så det er ikke mulig at folk for en gangs skyld setter ned foten og sier ifra når dem ser dårlig håndtverk? Bethesda er elendige skreddere. Skjønner ikke at folk uhemmet sluker alt de selger rått, når det er så labert håndtverk på det. Men det er klart at folk som bruker penger på et produkt gjør alt de kan for å overtale både seg selv og andre om at det var verdt pengene. Jeg syns metacritic-scoren er som forventet når man leverer et så gjennomhastet og lite kvalitetskontrollert produkt. Jeg kunne holdt på til i kveld om alle manglene/feilene og så videre, men det er egentlig bare å lese reviews på metascore.com - det meste blir nevnt der 1 Lenke til kommentar
Ensnared Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Player.AddItem 00000F 99999 Om man først skal jukse... 5 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Tror metaceitic user score ikke er sant. At en konkurrent har gjort noe for å dra det ned. Så det er ikke mulig at folk for en gangs skyld setter ned foten og sier ifra når dem ser dårlig håndtverk? Bethesda er elendige skreddere. Skjønner ikke at folk uhemmet sluker alt de selger rått, når det er så labert håndtverk på det. Men det er klart at folk som bruker penger på et produkt gjør alt de kan for å overtale både seg selv og andre om at det var verdt pengene. Jeg syns metacritic-scoren er som forventet når man leverer et så gjennomhastet og lite kvalitetskontrollert produkt. Jeg kunne holdt på til i kveld om alle manglene/feilene og så videre, men det er egentlig bare å lese reviews på metascore.com - det meste blir nevnt der Jeg tror det er svært få som sier at FO4 er feilfritt. Problemet er at med en gang noen argumenterer for FO4/Bethesda så er det automatisk at det er null feil ved FO4. Det er fullt av bugs og mangler og kunne helt klart hatt mange flere timer i utvikling. Det tar fortsatt ikke fra det faktum at FO3 og nå FO4 er knakenes artige spill. Bethesda har alltid levert spill som er 80% ferdig, så jeg ser ikke helt hva folk forventet. Det er greit å gi sin mening, men når mange av MC brukerkritikkene gir 1 i score på grunnlag av at spillet ikke var vanskelig nok de første 60 minuttene eller at companions er udødelige har de missforstått grådig hva en anmeldelse går ut på. Dette er bare personer som er ute etter å presse kvalmen sin ut der de kan. Jeg er helt for konstruktiv kritikk, men ett sted går grensa. Det morsomme er at alle disse som klager fortsatt ender opp med 40-50 timer spilt. Jeg ser bare tilbake på Simcity. Det er lett å skrive ord på tastaturet, men å utføre de er noe annet... 4 Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Tror metaceitic user score ikke er sant. At en konkurrent har gjort noe for å dra det ned. Med tanke på hvor buggy Fallout 3 var ved release tviler jeg ikke et sekund. Ikke uten grunn at jeg venter til dette kommer på halvpris, eller bedre. 1 Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Fallout 4 har sine problem på fleire områder. Blir nok ikkje kjøpt på lenge enda av meg jaffal. Lenke til kommentar
Magellan Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Fallout 4 har sine problem på fleire områder. Blir nok ikkje kjøpt på lenge enda av meg jaffal. Dette gikk rett i retur hos Steam. De to første timene var nok for meg. Lenke til kommentar
Dudeliduu Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Tror metaceitic user score ikke er sant. At en konkurrent har gjort noe for å dra det ned. Det som skjer er at folk er skuffet over hva alle offisielle anmeldelser har sagt 9/10 og alt mulig sprøyt. Det folk mener (hvis du leser hvert enkelt innlegg) er at de føler seg snytt mtp. at det kun er et middels greit spill. Folk blir bortskjemte med spill som witcher 3 osv. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Gammelt nytt... Uansett finnes det koder til Fallout 4 om man absolutt ønsker å jukse. Brukte det selv fordi jeg kjøpte spillet, og ville fikse på landsbyen min slik den var på den tidligere save'n. Gidder ikke å bruke flere timer igjen på å lete etter søppel/ressurser. http://www.cheatcc.com/pc/fallout4cheatscodes.html Lenke til kommentar
Flin Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Did not read. Vil ikke vite hvordan man gjøre det. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 (endret) Anbefaler at ingen benytter seg av dette smutthullet, i neste update vil nemlig juksemakerne bli jaget gjennom det postapokalyptiske landskapet av en gigantisk brusflaske! Endret 12. november 2015 av Dark Archon Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 13. november 2015 Forfatter Del Skrevet 13. november 2015 Anbefaler at ingen benytter seg av dette smutthullet, i neste update vil nemlig juksemakerne bli jaget gjennom det postapokalyptiske landskapet av en gigantisk brusflaske! Det hadde vært konge! Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Flaskekorker? Kotaku-videoen snakker om ammunisjon, gjør den ikke? Lenke til kommentar
Magnetmannen Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 er man fallout fanboii så er dette det beste fallout spillet og man gir det 9 eller 10. er man spillnoob, og man laster ned dette, og spillet krasjer til desktop etter 30 minutter, og det fortsetter å krasje, ofte, da blir det lett å gi negativ score. i tillegg fungerer mange amd kort dårlig , og mange cpuer er for dårlige for dette spillet, ting som vil føre til negativ omtale. Lenke til kommentar
fr4gner Skrevet 14. november 2015 Del Skrevet 14. november 2015 er man fallout fanboii så er dette det beste fallout spillet og man gir det 9 eller 10. er man spillnoob, og man laster ned dette, og spillet krasjer til desktop etter 30 minutter, og det fortsetter å krasje, ofte, da blir det lett å gi negativ score. i tillegg fungerer mange amd kort dårlig , og mange cpuer er for dårlige for dette spillet, ting som vil føre til negativ omtale. Jeg er en stor tilhenger av fallout serien men ville ikke gitt fallout 4 mer en 4/10 Og det du sier om AMD kort kjører spillet dårlig stemmer jo ikke litt engang.. Jeg har et xfx HD 7970 skjermkort, 1090 AMD 6-kjerners prosessor. Jeg kjører spillet uten problemer med epic innstillinger... Er spillet fullt av bugs? Ja. Forårsaker noen av dem spillet å kræsje? Ja.. Og dette skjer tilogmed på konsoll versjonene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå