Gjest Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Tenner aller mest på røffhet og mild vold, for eksempel at han drar meg i håret, holder/klemmer hånden rundt halsen min, slag med flat hånd, biting, kloring osv. At han bruker makt, og gjerne holder meg fast, eller kanskje binder meg. Men kan fint tenne på sex som ikke har med dette også Utseendemessig liker jeg best søte og pene, men litt kroppshår er en fin ting. Lenke til kommentar
bia81 Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Tenner på mannehender, overarmer, håndverkere,kvinnebryster, uskyldige jenter, pene øyne....Egentlig tenner jeg på mye forskjellig om jeg er i rette humør Lenke til kommentar
Belgron Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Liten stund siden siste innlegg her, men jeg drister meg til det allikevel. Jeg tenner på at hun tar kontroll, gjerne på grensa til å dominere meg. - Kommer sikkert til å bli uthengt for dette, men det er så mye man kan bli uthengt for uansett Hva fetish angår så nyter jeg tanken på at hun har på seg skinnende klær/støvler. (kvinner ikledd wet-look eller blanke leggings og kanskje skinnjakke er ganske sexy!) (Ja Latex/lakk er veldig spennende.) (Jeg skulle gjerne hatt en "catsuit" eller lignende selv hvor vi lekte mye med oljer osv.) Evt oljemassage med en "happy ending" Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Tenner på å tenne personen, om det gir mening. Gjøre hva enn han vil jeg skal gjøre. Ellers liker jeg å dominere, bli dominert, gi blowjobs. Skjegg og rund kropp er deilig Anonymous poster hash: e60af...6a9 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-OcukAq7QPp Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Pappakroppen er også digg <3 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Jeg tenner som oftest på i peisen jeg... But for real, selvsikre kvinner som vet å glede seg selv som meg i sengen er en innertier. Humor i kleine situasjoner er og viktig. Kombiner dette med frekt undertøy og du kan gjøre hva du vil med meg.. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Kunne faktisk tenkt meg å knullt med Sylvi Listhaug. Anonymous poster hash: 8687e...61c 3 Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 (endret) Skjønner at du valgte å være anonym for det svaret der. Endret 23. januar 2016 av Overmoden2.0 2 Lenke til kommentar
Linaria1 Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Menn i kilt. Jeg bor i Skottland. Mye spennende å se på her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg