Gjest Slettet-OcukAq7QPp Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Vet at dette varierer så mye, så derfor vil jeg se hva dere svarer! Hvor lenge etter det ble slutt med en kjæreste, hvor lang tid gikk det før du fant deg en ny en da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-OcukAq7QPp Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Jeg for min del, så tok det 3 år ene gangen, og denne siste gangen er jeg fremdeles singel etter 1 år. Vil heller ikke ha kjæreste med det første heller.Med mindre det er en kjekkas her inne til meg! Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Veldig forskjellig. Lengste jeg har gått singel var ett år, korteste.... vel, timer kanskje. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 (endret) Tja, jeg hopper inn og ut av et forhold som en... idiot? Har vel tatt ca. 6 mnd etter et brudd før jeg er i noe nytt, som regel da. Uansett om det er jeg eller henne som slår opp. Trenger tid til å prossessere alt som har skjedd, tid for å føle meg singel, og når jeg møter noen nye liker jeg å ta det litt rolig. Jeg er veldig flørtete av meg, da, så jeg flørter ganske raskt. Men er ganske forsiktig med det, og holder det alltid for meg selv så jeg ikke skal såre ekskjærestene mine. Edit: Har vært stygge brudd hvor jeg har vurdert å finne meg en ny en med en gang for å såre, men det er jeg glad aldri ble noe av (fordi jeg ikke klarte det, rett og slett, jeg prøvde). Ikke noen fan av folk som bruker andre for egen vinning (med mindre den andre personen vet det, da er det greit nok). Endret 12. november 2015 av Admiral Necrolamedor 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Har ikke vært i noen "offsielle" forhold etter at det ble slutt for 3 år siden, har ikke hatt noe behov for å binde meg, og de fleste kvinnfolka jeg har vært borti har vært steingalne Kastet bort nok av ungdomsårene mine på et kvinnfolk, har ikke behov for å binde meg noe mer før jeg blir "voksen". Men om drømmedama faller fra himmelen, så kan jo alt skje. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Ca. 6mnd etter første kjæreste. Og 1-2uker etter 2. Vært ilag i snart 3 år nå. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Tja, det lengste var vel 5 år, korteste 5 mnd. Nå er jeg snart oppe i 3 år igjen, men stresser ikke. Ny kjæreste har alltid dukket opp når jeg minst ventet det og ikke når jeg aktivt har vært på leting, så satser på at det skjer denne gangen også. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Med mindre det er en kjekkas her inne til meg! Og der kom det masse PM fra nerdene her inne. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Unntatt fra meg, for jeg har som nevnt funnet ut at det beste er om noen finner meg, ikke omvendt Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Jeg for min del, så tok det 3 år ene gangen, og denne siste gangen er jeg fremdeles singel etter 1 år. Vil heller ikke ha kjæreste med det første heller. Med mindre det er en kjekkas her inne til meg! Jeg mener at det å finne seg en annen veldig tidlig, blir feil. Man skal kjenne når man er klar. Jeg gikk på et brudd for ikke så lenge siden, og jeg har bestemt meg for å ta den tid jeg behøver. Jeg er ikke over eksen ennå, og jeg må nok først komme over han før jeg går videre. Har tidligere brukt 1 år og en gang 2 og et halvt år, før jeg var videre. 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Blir 10 år om noen måneder. Skakke være lett. 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Pfft, kjærester, er sikkert overrated. 3 Lenke til kommentar
fjs Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Hvem har tid til sånt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-OcukAq7QPp Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Med mindre det er en kjekkas her inne til meg! Og der kom det masse PM fra nerdene her inne. Jeg er ganske såret, for jeg har ikke fått noen PM siden jeg ble medlem på diskusjon.no... Igår... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-OcukAq7QPp Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Jeg mener at det å finne seg en annen veldig tidlig, blir feil. Man skal kjenne når man er klar. Jeg gikk på et brudd for ikke så lenge siden, og jeg har bestemt meg for å ta den tid jeg behøver. Jeg er ikke over eksen ennå, og jeg må nok først komme over han før jeg går videre. Har tidligere brukt 1 år og en gang 2 og et halvt år, før jeg var videre. Jeg mener også at det er litt "feil", men det er feil for MEG. Hva andre gjør skader jo egentlig ikke meg så mye, men jeg syns faktisk det er litt rart om man virkelig har vært glad i noen. Jeg er enda ikke klar for ny kjæreste etter 1 år som singel. Mye mulig det er fordi jeg tenker på han enda. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Det er ikke rart. Er en grunn til at "rebound girl/guy" er et så kjent begrep. Og så er det veldig normalt å tenke negativt om eksen, selv om forholdet egentlig ble avsluttet på en "god" måte. Rett og slett fordi "sinne" ofte er lettere å takle enn sorg. Det gjør igjen at det blir enklere å gå inn i et forhold med en annen. Nå snakker jeg ikke av personlige erfaringer med brudd i det hele tatt, forresten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-OcukAq7QPp Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Det er ikke rart. Er en grunn til at "rebound girl/guy" er et så kjent begrep. Og så er det veldig normalt å tenke negativt om eksen, selv om forholdet egentlig ble avsluttet på en "god" måte. Rett og slett fordi "sinne" ofte er lettere å takle enn sorg. Det gjør igjen at det blir enklere å gå inn i et forhold med en annen. Nå snakker jeg ikke av personlige erfaringer med brudd i det hele tatt, forresten. Her er det omvendt. Jeg finner ikke noe fælt med han, tenker ikke negativt om han, og tenker at jeg aldri kommer til å finne noen så "perfekt" igjen. Hadde jeg vært sinna, tror jeg så absolutt det hadde vært lettere og fortere å kommet over han. Eller jo, en negativ ting: Han har ny dame, som ikke er meg. hahahaha Lenke til kommentar
Ardenus Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Som regel ca 1 år, noen ganger går det fortere. Alt kommer an på hvordan forholdet ble avslutta og hvordan hun var imot meg generelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå