Roar Kneppen Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Urban Art 914 - 917 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Veldig aktuelt Kneppen, og flott dokumentert. V2 for meg, med en stilig dybde. Synes også renna tilfører det lille ekstra, og får også en symbolverdi. På hver side av grensa/tilværelsen..... Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Fin og aktuell serie. Plankehaugen i v1, tilførte bildet noe litt annerledes, da ser vi at det er et foto, ikke som i v4 som like godt kunne vært et kunstverk. I V2 irriterte den lille røde flekken nede i bildekant på høyre side av hånden hennes meg litt, hva med å klone den bort? Holder en knapp på V2 uansett. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. november 2015 Forfatter Del Skrevet 12. november 2015 Fin og aktuell serie. Plankehaugen i v1, tilførte bildet noe litt annerledes, da ser vi at det er et foto, ikke som i v4 som like godt kunne vært et kunstverk. I V2 irriterte den lille røde flekken nede i bildekant på høyre side av hånden hennes meg litt, hva med å klone den bort? Holder en knapp på V2 uansett. Den flekken trekker vel ikke noe spesielt da den jo tar igjen rødfargen på hijaben. men begynner man først å irritere seg over noe så blir man liksom hengende fast der. Ser faktisk ut for at du har blitt litt for mye påvirka av meg. Du er faktisk den første av 8 som nevner det. Bildet har vært ute på dotten tidligere og det er den versjonen som har blitt nevnt som favoritt av flertallet så langt. Roar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Tror slett ikke at Art-isten hadde hatt noen innvendinger på denne presentasjonen. Fint utført. Holder en knapp på 3 og 5. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Flott presentert serie med fin komposisjon og saftig fargepalett. En fin serie hvor jeg velger meg v2 . Den røde hijab biten gjør ikke meg noe slik den er plassert i billedflaten. Bilder til ettertanke. Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg