Gjest Slettet+0987123 Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Motlys... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Må si jeg foretrekker fargeversjonen her. Den har en flott stemning som jeg ikke finner i originalen. Svarthvitt handler for meg om linjer, former og flater (og mennesker). Her har du noen fine linjer i trærne, men jeg synes ikke de er nok til å bære bildet. Det blir mye gress, blader og lysflekker som ikke "sitter på plass". I fargeversjonen danner disse elementene flater og avgrensede områder på en helt annen måte. Versjon 2 er nydelig, synes jeg. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Helt enig med Lassern her, fargeversjonen er desidert best, faktisk riktig vakker! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Nå er det jo umulig å unngå at sola brenner ut. Her havner jeg nok på V2. I V1 føler jeg at utbrenningen blir litt for dominerende. Det virker som fargene demper det litt. Roar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Takker for hyggelige og positive tilbakemeldinger - Lassern , Helene og Roar !!! Slik som v1 og v2 fremstod ble det lite kontrast i v1 . Foretrekker nok fargeversjonen selv. Har laget tre nye s/h versjoner i programmet Dxo filmpack , de er basert på analoge s/hv filmer. v3 - Polaroid 672 v4 - Ilford XP2 v5 - Rollei Retro 80s Kontrasten ble i alle fall noe bedre . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg