Lassern Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Biker Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Stilig portrett , flott komponert med kledelig skjeggpryd og flott refleksjon i solbrillene. Liker det. Bare synd med caps'en som ble kuttet på toppen. Mvh Alec Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 12. november 2015 Forfatter Del Skrevet 12. november 2015 Stilig portrett , flott komponert med kledelig skjeggpryd og flott refleksjon i solbrillene. Liker det. Bare synd med caps'en som ble kuttet på toppen. Mvh Alec Tusen takk for hyggelig kommentar, Alec. Å ha med hele caps'en er helt uviktig i bildet for meg, men jeg skjønner hva du mener. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Stilig kar! Flott portrett! Det du kan gjøre for å redde at capsen ble litt kappet i toppen er å kappe litt til! Kapp ned til midt i emblemet feks. Prøv og se om du synes det blir bedre. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Sylskarpt og flott - stilig med speilingen i brillene Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Stilig og flott portrett:-) Synes ikke det gjorde noe at capsen var kuttet i toppen. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Flott portrett. Jeg scrollet opp og dekket over den hvite lappen. Det ble også en bra løsning for lappen trekker litt. Selv om det oransje feltet til venstre tar igjen ansiktsfargen så ville jeg antagelig klonet det bort for jeg føler at det trekker litt oppmerksomhet. Men la gjerne øynene som ser få bestemme det. Jeg er ingen fasit. Roar Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Flott portrett. Det er vanlig å utelate en god av caps (i dette tilfellet), men som Helene påpeker, må det gjøres grundig. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 12. november 2015 Forfatter Del Skrevet 12. november 2015 Stilig kar! Flott portrett! Det du kan gjøre for å redde at capsen ble litt kappet i toppen er å kappe litt til! Kapp ned til midt i emblemet feks. Prøv og se om du synes det blir bedre. Tusen takk, Helene. Skal se. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 12. november 2015 Forfatter Del Skrevet 12. november 2015 Sylskarpt og flott - stilig med speilingen i brillene Tusen takk, Torhild. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 12. november 2015 Forfatter Del Skrevet 12. november 2015 Stilig og flott portrett:-) Synes ikke det gjorde noe at capsen var kuttet i toppen. Takk skal du ha, Pentaxen. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 12. november 2015 Forfatter Del Skrevet 12. november 2015 Flott portrett. Jeg scrollet opp og dekket over den hvite lappen. Det ble også en bra løsning for lappen trekker litt. Selv om det oransje feltet til venstre tar igjen ansiktsfargen så ville jeg antagelig klonet det bort for jeg føler at det trekker litt oppmerksomhet. Men la gjerne øynene som ser få bestemme det. Jeg er ingen fasit. Roar Takk for konstruktive forslag, Roar. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 12. november 2015 Forfatter Del Skrevet 12. november 2015 Flott portrett. Det er vanlig å utelate en god av caps (i dette tilfellet), men som Helene påpeker, må det gjøres grundig. Takk for kommentaren, Trond Olav. Kvadratet var viktig for meg, og jeg synes emblemet sier litt om denne hyggelige karen, så da ble det slik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg