Pug Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Jeg lurer på om "description" og "keywords" er vanlig å bare sette på index siden, eller om det er vanlig å ha de på alle de andre siden også? Lenke til kommentar
enden Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 kommer an på om du vil ha undersidene indeksert etter keywords eller ikke Lenke til kommentar
dms Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Spørsmålet er om det er noen vits i å ha med description og keywords i det hele tatt siden mange søkemotorer, Google inkludert, ignorerer disse. Lenke til kommentar
enden Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 google ignorerer ikke mine. Keywords ligger ikke høyt på pri for indeksering, men de benyttes allikevel. jeg kan søke på navnet mitt + et keyword jeg kun har på en underside, så havner denne siden høyere en indexsiden min i søket. Hvis en side først er indeksert så er det veldig greit å ha en beskrivelse, det er ikke så kult å la google e.l. velge selv hva den skal vise av innhold fra siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå