Schreiber Skrevet 11. november 2015 Rapporter Del Skrevet 11. november 2015 Jeg leser en del tegneserier fra Marvel, DC og Dark Horse på iPad, og frem til nå har det ikke vært noe problem. Probemene startet for noen dager siden da jeg så det var et nytt nummer av Lara Croft and the Frozen Omen (prequel til Rise of the Tomb Raider) ute, så jeg valgte selvsagt å kjøpe det... trodde jeg. Men av en eller annen grunn fikk jeg beskjed om at AppleIDen var deaktivert, så jeg måtte nullstille passoret for å aktivere den igjen. Dette ble gjort, så jeg skrev inn adressen og fikk beskjed om at en epost var sendt. Fire dager senere og tre nye forsøk senere er det fortsatt ingen epost å se noe sted, og kontoen er like stengt. Nå nettopp prøvde jeg på nytt å nullstille, og skrev inn AppleIDen min. Første forsøk? "Denne eposten er ikke en AppleID." Så skrev i stedet inn den egentlige IDen, men den ble ikke godtatt fordi det ikke er en epost-adresse. WTF? Så hva gjør jeg nå? Har prøvd å nullstille kontoen fra to iPader og fra PCen, uten å lykkes. Men samtidig må det nevnes at dette gjelder i tegneserie-appene til Marvel, DC og Dark Horse. Å logge inn på selve iPaden er ikke noe problem. Det er heller ikke noe problem å logge inn på Apple Store og laste ned ting der. Det skal også nevnes at jeg kan logge inn på comixology.com og kjøpe tegneserier der, og så laste dem ned i en comixology-app. Dette er med andre ord et rimelig irriterende problem, men det er ikke noe krise. Ifølge banken har jeg heller ikke "kjøpt" en hel drøss tegneserier ufrivillig, så tror ikke kontoen er hacket. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 11. november 2015 Rapporter Del Skrevet 11. november 2015 Ring Apple - 800 56 952 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 11. november 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. november 2015 Takk, har fått det ordnet nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå