Gå til innhold

USA ranchjobb?

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen her som har eller kjenner noen som har jobbet i USA et år (eller flere)? :) tenker selv på å ta et jobbår i USA, og da tenker jeg å jobbe på en hesteranch. Men jeg har virkelig ikke peiling på hvordan jeg kan gå fram eller hvordan muligheter jeg faktisk har, så er det noen som har tips eller egne erfaringer å komme med når det gjelder dette?

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med mindre du får tak i eit greencard så er det vell omtrent umulig å få seg ein slik jobb? Spesielt med tanke på at dette er ein jobb som USA ikkje har mangel på kompetente arbeidssøkarar til.

Den lovlige måten å gjere dette på er vell å ta eit studie eller ferieår i USA der du finansierer oppholdet gjennom eigne midlar og berre blir med og hjelper til ubetalt på ein hesteranch.

Lenke til kommentar

Hei!

Er det noen her som har eller kjenner noen som har jobbet i USA et år (eller flere)? :) tenker selv på å ta et jobbår i USA, og da tenker jeg å jobbe på en hesteranch. Men jeg har virkelig ikke peiling på hvordan jeg kan gå fram eller hvordan muligheter jeg faktisk har, så er det noen som har tips eller egne erfaringer å komme med når det gjelder dette?

Takk på forhånd!

https://reason.com/assets/db/07cf533ddb1d06350cf1ddb5942ef5ad.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...