AnonymDiskusjon Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Hei. Jeg er en 20 år gammel gutt/mann. Jeg har ca like mye går på rompeballene som på lårene. Er dette normalt? Anonymous poster hash: 0ca6a...bdf Anonymous poster hash: 0ca6a...bdf Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Jada. Jeg har også masse hår på rumpa, gjør ingenting. Du er mann, du er gjerne litt hårete. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-OcukAq7QPp Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Helt normalt. Et par av ekser hadde det, og noen ekser hadde ikke noe hår. Lenke til kommentar
Hannah00 Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Synes det er så fasinerende at menn har så mye hår overalt og kvinner ikke. Menn har liksom hår på hendene og fingrene, ikke bare armene. Ryggen, magen, brystet, føttene (!) haha. Skjønner jo hvorfor, men fortsatt. Det er helt normalt. Hvis du virkelig misliker det så er det bare å vokse det vekk. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Er ikke noe problem å få kvinner til å gro hår overalt heller, det går på hormoner i kroppen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-OcukAq7QPp Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Synes det er så fasinerende at menn har så mye hår overalt og kvinner ikke. Menn har liksom hår på hendene og fingrene, ikke bare armene. Ryggen, magen, brystet, føttene (!) haha. Skjønner jo hvorfor, men fortsatt. Da har du ikke sett min kropp! hahaha Lenke til kommentar
Hannah00 Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Da har du ikke sett min kropp! hahaha Neei haha. Nå følte jeg meg skikkelig slem Du er i hvert fall lys da. Hvis det er deg på bildet. Da er det ikke så synlig! Jeg har ikke så mye hår, men siden jeg er mørkere enn deg har jeg svarte hår. Det er veldig synlig! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-OcukAq7QPp Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Da har du ikke sett min kropp! hahaha Neei haha. Nå følte jeg meg skikkelig slem Du er i hvert fall lys da. Hvis det er deg på bildet. Da er det ikke så synlig! Jeg har ikke så mye hår, men siden jeg er mørkere enn deg har jeg svarte hår. Det er veldig synlig! Jeg har masse svarte hår! Det som er irriterende, jeg er lys i huden, så da blir det jo ekstra lett å de de jævla svarte hårene! haha Lenke til kommentar
Hannah00 Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 (endret) Jeg har masse svarte hår! Det som er irriterende, jeg er lys i huden, så da blir det jo ekstra lett å de de jævla svarte hårene! haha Å nei, haha rodde meg bare enda dypere. Selv vokser jeg en gang i måneden. Synes egentlig det er ganske greit. Da blir jeg kvitt det som jeg mener ikke trenger å synes på meg. Synes de svarte hårene på armene er mest synlig uansett om de er veldig korte. Men synes det er rart å vokse armene. Ser ikke det litt unaturlig ut på en måte.. Endret 12. november 2015 av Hannah00 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-OcukAq7QPp Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Jeg har masse svarte hår! Det som er irriterende, jeg er lys i huden, så da blir det jo ekstra lett å de de jævla svarte hårene! haha Å nei, haha rodde meg bare enda dypere. Selv vokser jeg en gang i måneden. Synes egentlig det er ganske greit. Da blir jeg kvitt det som jeg mener ikke trenger å synes på meg. Synes de svarte hårene på armene er mest synlig uansett om de er veldig korte. Men synes det er rart å vokse armene. Ser ikke det litt unaturlig ut på en måte.. Nå skal jeg si deg enda en morsommere ting: Jeg vokser armene mine! hahahaha Dette var litt morro, trenger du spade? 4 Lenke til kommentar
Hannah00 Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Nå skal jeg si deg enda en morsommere ting: Jeg vokser armene mine! hahahaha Dette var litt morro, trenger du spade? Nei! Nå tør jeg ikke å skrive mer haha Sånn går det når jeg forsøker å få andre til å føle seg bedre Kanskje jeg skal tørre å vokse armene mine da likevel haha. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-OcukAq7QPp Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Nei! Nå tør jeg ikke å skrive mer haha Sånn går det når jeg forsøker å få andre til å føle seg bedre Kanskje jeg skal tørre å vokse armene mine da likevel haha. Haha, søt du er <3 Jeg tar det absolutt ikke til meg altså, syns bare det var litt morstomt at alt du prøvde å redde deg inn på hadde jeg! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg