Elias1234 Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 overskriften sier det meste: MOT I BRØSTET VS FLEKSNES Hva foretrekker du? Lenke til kommentar
War Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Fleksnes er gøy og klassisk. MIB er flaut, - stikker ned på supern jeg! Nei! Nei! nei! /flanellskjorte.... Nesten på grensa til tragisk Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Mot i brøstet når ikke Fleksnes til knærne. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Kan ikke sammenliknes. De er lagd i to forskjellige tidsperioder i to forskjellige samfunn. Fleksnes ble skrevet av to proffer, med en rød tråd i hver episode, og fremført av eliten av norske skuespillere. Mib er en rekke flaue vitser med spede forsøk på handling innimellom. Skuspillerne overspiller hele tiden, og alle poengene er overtydelige, slk at ingen skal gå glipp av noe. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Kan ikke sammenliknes. De er lagd i to forskjellige tidsperioder i to forskjellige samfunn. Fleksnes ble skrevet av to proffer, med en rød tråd i hver episode, og fremført av eliten av norske skuespillere. Mib er en rekke flaue vitser med spede forsøk på handling innimellom. Skuspillerne overspiller hele tiden, og alle poengene er overtydelige, slk at ingen skal gå glipp av noe. +1 /thread 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Fleksnes er fantastisk. MiB er ren, pur avføring. 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Haha, Nils er dum. Haha, Karl er sint. Haha, Henry er gammel. Haha, Målfrid er dame. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Mot i Brøstet var moro som 10-åring på 90-talet. Fleksnes var òg moro, men eg forsto nok ikkje alt. I dag er MiB ikkje aktuelt i det heile tatt. Serien vart fort gammal og utdatert. Fleksnes kan eg sjå i dag og kanskje like betre enn eg gjorde på 90-talet. Serien og karakteren har haldt seg særs godt etter mi meining. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Mot i brøstet når ikke Fleksnes til knærne. Men likevel bra nok for den jevne TV2-seer. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Men likevel bra nok for den jevne TV2-seer. Det sier bare hvor bra Fleksnes er det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Kan ikke sammenliknes. De er lagd i to forskjellige tidsperioder i to forskjellige samfunn. Fleksnes ble skrevet av to proffer, med en rød tråd i hver episode, og fremført av eliten av norske skuespillere. Mib er en rekke flaue vitser med spede forsøk på handling innimellom. Skuspillerne overspiller hele tiden, og alle poengene er overtydelige, slk at ingen skal gå glipp av noe. De flaue vitsene er en del av seriens sjarm , akkurat som med Full House. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Haha, Nils er dum. Haha, Karl er sint. Haha, Henry er gammel. Haha, Målfrid er dame. /mip,mip. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Begge seriene er morsomme. Er vanskelig å velge mellom en av de, men jeg ville kanskje ha sagt mot i brøstet. Kanskje fordi programmet er produsert mer i min levealder så jeg kan "kjenne igjen" tidsepoken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå