Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

mot i brøstet vs fleksnes

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9

Kan ikke sammenliknes. De er lagd i to forskjellige tidsperioder i to forskjellige samfunn. Fleksnes ble skrevet av to proffer, med en rød tråd i hver episode, og fremført av eliten av norske skuespillere. Mib er en rekke flaue vitser med spede forsøk på handling innimellom. Skuspillerne overspiller hele tiden, og alle poengene er overtydelige, slk at ingen skal gå glipp av noe.

Lenke til kommentar

Kan ikke sammenliknes. De er lagd i to forskjellige tidsperioder i to forskjellige samfunn. Fleksnes ble skrevet av to proffer, med en rød tråd i hver episode, og fremført av eliten av norske skuespillere. Mib er en rekke flaue vitser med spede forsøk på handling innimellom. Skuspillerne overspiller hele tiden, og alle poengene er overtydelige, slk at ingen skal gå glipp av noe.

+1

/thread

• Liker 1
Lenke til kommentar

Mot i Brøstet var moro som 10-åring på 90-talet. Fleksnes var òg moro, men eg forsto nok ikkje alt.

I dag er MiB ikkje aktuelt i det heile tatt. Serien vart fort gammal og utdatert.

Fleksnes kan eg sjå i dag og kanskje like betre enn eg gjorde på 90-talet. Serien og karakteren har haldt seg særs godt etter mi meining.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

De flaue vitsene er en del av seriens sjarm , akkurat som med Full House.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...