Gå til innhold

Bedriften eksamen 2015 høst, Hva tenker dere?

Partyfactor9

Anbefalte innlegg

Hva tenker dere vi får på eksamen i år?

Går selv på BI Nydalen og vår forelser har lagt mye vekt på Egeninteressen problem og CSR

Med tanke på telenor skandalen og VW skandalen , så vil jeg nesten bli overrasket om vi ikke får CSR.

Finnes det også eksempel oppgaver som andre tidligere har skrevet? ville gjerne ha sett på hvordan de er bygd opp osv.

Endret av Partyfactor9
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hva tenker dere vi får på eksamen i år?

Går selv på BI Nydalen og vår forelser har lagt mye vekt på Egeninteressen problem og CSR

Med tanke på telenor skandalen og VW skandalen , så vil jeg nesten bli overrasket om vi ikke får CSR.

Finnes det også eksempel oppgaver som andre tidligere har skrevet? ville gjerne ha sett på hvordan de er bygd opp osv.

Usikker selv. Tidligere år har det eksistert veldig livlige diskusjoner ang faget her inne, er det ingen av disse i år??

ser dårlig ut ja..

Lenke til kommentar

MFW du øver forbanna mye til bedriften og skrev en sterk besvarelse på 15 sider (oppgave 1), men du er retard. Aldri hatt slik eksamen for hånd før og fikk ikke noe informasjon om det så jeg skrev besvarelsen min først på det blå arket, deretter side to på hvite arket osv. Fikk levert inn men snakket med foreleser i faget og ble fortalt at jeg må konte faget. FML

Endret av f0undd
Lenke til kommentar

MFW du øver forbanna mye til bedriften og skrev en sterk besvarelse på 15 ord (oppgave 1), men du er retard. Aldri hatt slik eksamen for hånd før og fikk ikke noe informasjon om det så jeg skrev besvarelsen min først på det blå arket, deretter side to på hvite arket osv. Fikk levert inn men snakket med foreleser i faget og ble fortalt at jeg må konte faget. FML

15 ord eller 15 sider?

Hadde du eksamen på Hasle? For der ble det gjort klart og tydelig at man bare skal skrive på det hvite arket, og bytte til et nytt hefte osv.

Lenke til kommentar

MFW du øver forbanna mye til bedriften og skrev en sterk besvarelse på 15 ord (oppgave 1), men du er retard. Aldri hatt slik eksamen for hånd før og fikk ikke noe informasjon om det så jeg skrev besvarelsen min først på det blå arket, deretter side to på hvite arket osv. Fikk levert inn men snakket med foreleser i faget og ble fortalt at jeg må konte faget. FML

15 ord eller 15 sider?

Hadde du eksamen på Hasle? For der ble det gjort klart og tydelig at man bare skal skrive på det hvite arket, og bytte til et nytt hefte osv.

15 sider ja. Dette var BI Stavanger og vi fikk ingen informasjon om det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...