Blupping Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 (endret) Hei. Jeg har lyst til å kjøpe Argon 7460A og bruke dette som tv-høyttalere, og kunne kobles opp på musikk når man skal ha fest osv. Noen som har noen erfaring med å bruke disse til tv`en? Ser de fleste artikler jeg finner nevner når man bruker de til PC. Skal evt. bruke de som pc-høyttalere senere når jeg får mer plass på kontoret og plass til ordentlig hjemmekinoanlegg til tven. Hvilken tilkobling er den beste? Takker for svar Endret 11. november 2015 av Blupping Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Jeg har ingen erfaring med å bruke høyttalerne til TV, men det skal ikke være noe i veien for å gjøre det. Til TV'en bruker du enten "stereo" eller "line" inngangen. Lydmessig er disse så og si like. Til PC vil du mest sannsynlig få best lyd med USB-tilkobling, hvis du ikke har et påkostet lydkort i PC'en. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Ser at 7460A kun har usb-dac. Så om du finner en aktiv høyttaler med optisk inngang kan du med en ikke altfor gammel tv ta ut digital lyd og slippe unna tvens dac som ikke er all verden. Da får du også en mer fleksibel høyttaler, denne er stort sett for PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå