Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når kom du over eksen din?

Gjest Slettet-OcukAq7QPp

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-OcukAq7QPp

Det er sant. Jeg har slitt virkelig etter ekser, men noen var virkelig ikke verdt det. Etterpå føler man seg nesten litt rævkjørt, og så lurer man på hva i alle dager man så i mennesket. Man har jo fremdeles de gode minnene, men de forsvinner langt bak i hodet. Og det er egentlig veldig bra, for det er veldig godt å føle at man er ferdig med et menneske.

Husker en eks gjorde det slutt etter 3 mnd, det syns jeg også var jævlig og vondt. Så fant jeg ut han hadde vært utro flere ganger, da var det bare den tanken at han ikke fortjente at jeg skulle sutre over han mer. Men allikevel jeg var jo glad i han på den korte tiden så jeg må jo innrømme det gjorde vondt, spesielt at han var utro. Men det gikk mye fortere over, tok bare 2 mnd så var det over, men det var for han behandla meg ikke bra. Men etter det gikk det flere år før jeg fant meg ny. haha

Men den dag idag, er jeg så glad for jeg ble kvitt han, og han fortjente meg egentlig ikke meg de 3 mnd en gang :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg merker at jeg har mye større krav nå om jeg skal innlede et forhold enn jeg hadde før. Før var det bare er du fin, virker du snill, liker du meg? Okey. Også har jeg flere ganger tatt tilbake en eks som vil ha meg tilbake da. Det er bare tull. Er det slutt så er det slutt, ihvertfall om man føler at man er over personen. 

Lenke til kommentar

Første (og eneste) eksen har jeg vel stort sett kommet meg over nå... Etter noe som sikkert begynner å dryge ut i 2 år, og vi var vel sammen i sånn 2 og et halvt år. Flytta sammen ganske fort ettersom det var ganske gunstig for oss på den tiden.

Etter hun hadde flyttet ut tok det meg rundt en uke før jeg sluttet å rope hallo hver dag når jeg kom hjem. Og det tok meg kanskje to uker før jeg sluttet å snu meg (fra f.eks pc'en) mot der hun pleide å sitte for å si henne noe. Etter en måned hadde jeg vel mistet alle de vanene som hadde med henne å gjøre.

Det eneste som sitter igjen nå er hvordan hun noen gang kommer i drømmene mine som om vi fortsatt var sammen, gir meg en klem eller noe sånt. Hva faen skal jeg gjøre med det liksom. Hver gang det skjer så kjenner jeg det kommer til å bli en tung dag, tar det rolig. Skjer heldigvis ganske sjeldent.

Endret av Invoke
Lenke til kommentar

Eksen før min forrige var det jeg som dumpa, jeg var vel egentlig over henne før jeg gjorde det slutt.. fikk litt dårlig samvittighet over hvordan ting gikk ned i ettertid, dog. Det var aldri noe utroskap eller slikt, vi var bare sammen i et par måneder, og det var ikke så veldig mye følelser involvert, fra min side iallefall. 

Min siste eks, vi var sammen i 6 år. Vi bodde på hver sin kant av landet det siste året though. Hun gjorde det slutt med meg i begynnelsen av mai i år. Det høres kanskje kynisk ut, men det var litt kjipt for meg i ca 2 dager, så følte jeg meg ganske toppers. 

Grunnen til at det var så lett å komme over henne, var at det hadde vært utroskap involvert, og hun drev på å styrte med en fyr en ganske god periode av den tida vi bodde fra hverandre. Det var nesten litt komisk når sommeren kom, og hun angra som faen. 

Hadde mine første flørt et par tre uker etter at det var blitt slutt, noen ganger er det lett, selv om man har vært sammen lenge!

Lenke til kommentar

Nå hadde jeg bearbeidet bruddet før det skjedde, men jeg er ganske sikker på at jeg hadde en slags "sorg" selv om vi var sammen i den perioden. Jeg innså vel at det kom til å bli slutt, og at jeg ikke kunne ha det slik. Tror vel jeg hadde det sånn vondt i 4 måneder. Og etterhvert ble det lettere. Vi hadde vært sammen i tre år. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...