Gjest Slettet-OcukAq7QPp Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Det er en ting jeg lurer litt på. Når det blir slutt med en du har vært sammen med lenge eller kort, så er det jo forskjellig når du kommer over denne personen. Jeg dømmer ingen, men jeg syns det er rart at man kan finne seg noen etter kanskje bare 1 dag eller 2. Så det jeg lurer på da, er: Hvor lang tid tok det før du kom over eksen din? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-OcukAq7QPp Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Hvem av dem? Den du brukte lengst tid på å komme over, og den du kom lettest over. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Den jeg brukte lengst tid på å komme over var vel den første eksen min. Jeg var mongoforelsket, nyinnflyttet til byen, og det var generelt veldig vanskelig. Brukte vel fem mnd eller noe før jeg var med en ny flørt. Men hun kom tilbake, og jeg ble selvsagt forelsket igjen, så kanskje jeg ikke var helt over henne likevel. Den letteste er nok den siste, men det er bare pga hvordan bruddet har vært. Hva hun har gjort, hva jeg gjorde tilbake, ting gikk rundt osv. Er ihvertfall veldig godt når du endelig kommer over noen, uansett om det er fordi du finner en ny, eller fordi du ser sider med personen du ikke har sett før. Så, vel, tid. Er vel 3 uker eller noe siden det ble slutt. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Ei dame jeg var sammen med i 1 år sleit jeg lenge med å komme over pga hun alltid var i området jeg brukte å henge. Kom bort for å fortelle hvor happy hun var for tiden osv. Men så flytta jeg til en annen plass pga jobb og da fikk jeg fred til å glemme. En annen var jeg sammen med dumpa meg etter 2 mnd. Så fant jeg drømmedama som jeg er sammen med nå kort tid etter og vi er superlykkelige sammen. 3 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Ei dame jeg var sammen med i 1 år sleit jeg lenge med å komme over pga hun alltid var i området jeg brukte å henge. Kom bort for å fortelle hvor happy hun var for tiden osv. Sånne er store rasshøl. Greit å gjøre ting som gjør deg selv glad, for all del, men om du gnir det inn i fjeset til motparten, da er du en stor rass. Jævla knall at du har det bra forresten! 5 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Hvis man blir skikkelig glad i noen så kommer man aldri over det 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-OcukAq7QPp Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Neste uke er det 1 år siden eksen flytta ut på dagen. Det kom som et sjokk, så jeg har brukt 10 mnd på å glemme han, altså slutte å elske han, men tenker forsatt daglig på han. Noe som er jævlig irriterende siden jeg verken har sett eller snakka med han siden han flytta ut. Men jeg kunne ikke tenkt å blitt sammen med han nå om jeg plutselig fikk muligheten, tror jeg Med en annen eks var jeg over han før det ble slutt, men da var det jo mitt valg. Han har jo følelser for meg enda, etter 8 år det ble slutt. Han har jo hatt damer osv etterpå, men han sa til meg for litt siden at jeg har vært den peneste og den dama som har sjamert han mest og han hadde "lett tatt deg tebake" for han kom aldri over meg. (Jeg syns det er så innbillsk å skrive dette, haha)Jeg tror mange kan ha en som har satt store spor hos en i livet, og jeg tror eksen min er en slik en som har gjort det. Sikkert derfor jeg fremdeles tenker på han enda, men som sagt jeg brukte 10 mnd på å slutte å elske han, men jeg er mega glad i han enda, og skulle ønske vi kunne blitt venner en gang i fremtiden. Det tror jeg aldri skjer, og jeg tror faktisk det er like greit for min egen del. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-OcukAq7QPp Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Hvis man blir skikkelig glad i noen så kommer man aldri over det Du sa det vel på en måte jeg prøvde å forklare det med litt lengre ord over her. Du sa det ganske enkelt du! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Lengste tid var ei jeg var sammen med i 1 år, som tok over 1 jævla år å komme seg over. Forrige eks sliter jeg fremdeles med, men går seg til. Er to uker siden jeg ble singel. Anonymous poster hash: 245a6...1af Lenke til kommentar
Gjest Slettet-OcukAq7QPp Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Lengste tid var ei jeg var sammen med i 1 år, som tok over 1 jævla år å komme seg over. Det er skikkelig tungt, tenker fremdeles på min eks, men jeg tror jeg er over han nå. Brukte ca 10 mnd på det. Men tenker fremdeles på han daglig da. Blir jo helt føkka i huet! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Faktisk, så sliter jeg mer med å komme over de som jeg trodde jeg hadde en sjanse hos, men som det aldri ble noe med. Kanskje fordi jeg aldri helt klarer å gi opp håpet. De jeg har vært sammen med, har nok ikke tatt meg mer enn en måneds tid. (Unntatt hun som omkom i bilulykke, der henger det fortsatt litt igjen, snart tre år etter. Men det blir litt spesielt, siden det ikke var noe brudd på vanlig måte) Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Kommer helt ann på hvorfor det ble slutt. Følelser kan ikke styres. Om det tar 1 dag eller 10 år. Går det kort tid så er man jo helt tydelig ikke forelsket i vedkommende lengre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-OcukAq7QPp Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Det har vel litt med hvor lenge man var sammen. En enkel forelskelse er lettere å komme over enn om man har vært sammen lenge. Da har den første forelskelsen stilnet for lenge siden og man er gjerne sammen på andre følelser. Da er det ikke så lett å komme over personen. For da betyr personen så mye mer. Som jeg sa, jeg dømmer ingen, selv etter jeg var over en eks før det ble slutt, så klarte jeg liksom ikke tanken på ny med en gang, fordi selv om jeg ikke elsket han mer, så var jeg jo utrolig glad i han på andre måter og brydde meg utrolig mye om han. Greit at man ikke skal vente i evigheter altså, får da være måte på, men jeg personlig syns det er rart om man er glad i noen. 3 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Ja, det er og sant. Aldri vært sammen med folk så kort at jeg bare er forelsket, men er jeg forelsket og en flørt går til helvete, vel, det er vondt, men er veldig lett å komme over, egentlig. Men det er når man er i lengre forhold det blir vanskelig for meg. Elsker man noen så er alt så mye mer seriøst, og mye mer vanskelig om det går til helvete. For du har mange flere følelser for personen, andre typer, og det føles ut som om hele livet mitt har gått i grus. Hele livet har blitt snudd på hodet, rett og slett, og man er fremdeles så jævla glad i personen at bare tanken på en annen har vært helt fucked up. Tror det er ganske vanlig å ha det sånn. 2 Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Men så har du de eksen som ikke akkurat gjør delen å komme over vedkommende så vanskelig. Man slutter nok ikke å Være glad i eksen med det først, sånt tar nok tid, men ønsket om å Være med eksen eller det å enda ikke føle seg singel kan gå fort over. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Det er sant. Jeg har slitt virkelig etter ekser, men noen var virkelig ikke verdt det. Etterpå føler man seg nesten litt rævkjørt, og så lurer man på hva i alle dager man så i mennesket. Man har jo fremdeles de gode minnene, men de forsvinner langt bak i hodet. Og det er egentlig veldig bra, for det er veldig godt å føle at man er ferdig med et menneske. 3 Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Det kan jeg skrive under på at det er. Da kan man komme seg videre og ut å eventuelt møte andre om det er det man vil. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Yeah, så lenge man ikke gjør som eksen til JoseCuervo 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-OcukAq7QPp Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Ja, det er og sant. Aldri vært sammen med folk så kort at jeg bare er forelsket, men er jeg forelsket og en flørt går til helvete, vel, det er vondt, men er veldig lett å komme over, egentlig. Men det er når man er i lengre forhold det blir vanskelig for meg. Elsker man noen så er alt så mye mer seriøst, og mye mer vanskelig om det går til helvete. For du har mange flere følelser for personen, andre typer, og det føles ut som om hele livet mitt har gått i grus. Hele livet har blitt snudd på hodet, rett og slett, og man er fremdeles så jævla glad i personen at bare tanken på en annen har vært helt fucked up. Tror det er ganske vanlig å ha det sånn. Dette er jeg helt enig i. Forskjell på begge disse delene her. Jeg følte seriøst livet mitt var øddelagt etter siste eks, og det var vondt LENGE. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå