AnonymDiskusjon Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Mann 22 her. Før denne partneren har jeg hatt sex med 3 stykker. Da klarte jeg å holde ut leeenge. Det hendte til og med at jeg holdt ut så lenge at partneren gikk lei til slutt. Nå er det stikk motsatt. Jeg må ærlig innrømme at jeg har hatt sex med jenter som er "deiligere" enn det min nye partner er. Jeg har ALDRI hatt noen problemer med å holde ut lenge, men med min nye partner sliter jeg allerede etter noen jokk. Hva kommer det av? Jeg har jo aldri hatt det problemet før. Jeg synes det rett og slett er pinlig å komme så fort. Anonymous poster hash: 359a6...8f3 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Det kommer seg etterhvert. Jeg har ofte det motsatte problemet, at jeg sliter med å komme. Etterhvert som dere har mer sex blir kroppen vant til det, og du vil holde lengre. Jeg med mitt "problem" blir da gjerne sånn at jeg kommer raskere/oftere. Men ja, forstår at det er pinlig. Men det er ikke akkurat noe som er så veldig uvanlig. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 En ekte mann skal komme fort fordi det er innstinktivt å befrukte så mange kvinner som mulig. Stor sædbank og to jukk! 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-OcukAq7QPp Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 En ekte mann skal komme fort fordi det er innstinktivt å befrukte så mange kvinner som mulig. Stor sædbank og to jukk! Helt enig. Jo fortere han kommer, jo bedre er det. MAX 3 minutter. 1 Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Kanskje hun er veldig deilig... på innsiden? 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 En ekte mann skal komme fort fordi det er innstinktivt å befrukte så mange kvinner som mulig. Stor sædbank og to jukk! Helt enig. Jo fortere han kommer, jo bedre er det. MAX 3 minutter. Enig, det reduserer ubehaget for begge parter. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Kanskje hun er veldig deilig... på innsiden? Derfor jeg har vansker med å komme ja. De er ikke deilige nok... på innsiden? :o 1 Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Derfor jeg har vansker med å komme ja. De er ikke deilige nok... på innsiden? :o Ja, hvorfor ikke? Jeg kjenner klart forskjell på kvinnene. Noen passer meg bedre enn andre. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 (endret) Det er forskjell på folk både fysisk og mentalt. Det er ofte mykje meir enn berre det fysiske som er avgjerande for tenning og påfølgjande resultat. Det er ikkje sikkert den personen du ser på som mest attraktiv reint fysisk er den du tenner mest på seksuelt. Det er sjølvsagt fysiske forskjelar innvendig òg, men ofte er det personligheit, mentalitet, kontakten med eit anna menneske som er den mest avgjerande faktoren. Det er litt ironisk at mange oppfattar det som flaut å få utløysing for tidleg, når det kanskje er eit bevis på at du er verkeleg tent av den andre personen. Slapp av og ikkje stress med dette. No veit eg ikkje kor lenge de har vore i lag, men det er gjerne ekstra spenning og tenning i starten. Ikkje treng det vere slutt så fort du får utløysing heller. Bruk andre kroppsdelar, bruk fantasien. Etter ei stund er gjerne vetlemann klar igjen, og så går det ofte ikkje like fort. Endret 11. november 2015 av Zeph 1 Lenke til kommentar
WPX Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Kanskje hun er veldig deilig... på innsiden? Skal ikke se bortifra at det ligger noe i det der. Hun kan være formet litt annerledes på innsiden som gjør at kukkhodet ditt dytter borti på et punkt inni henne hver gang du jukker, og da vil du naturlig nok komme fortere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg