Torhild Jansen Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 November. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Lekkert! Deilig fargepalett. 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 11. november 2015 Forfatter Del Skrevet 11. november 2015 Lekkert! Deilig fargepalett. Takk skal du ha Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Det har vært mye idyll hittil i november, noe du dokumenterer fint her. 1 Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Nydelig motiv og komposisjon. Supert teknisk og med gode naturlige farger. 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 12. november 2015 Forfatter Del Skrevet 12. november 2015 Det har vært mye idyll hittil i november, noe du dokumenterer fint her. Takker for kommentaren Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 12. november 2015 Forfatter Del Skrevet 12. november 2015 Nydelig motiv og komposisjon. Supert teknisk og med gode naturlige farger. Takk skal du ha Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Ser jeg et svakt fiskesprett uti der? Slett ikke sikker, Men tanken er der om å fjerne kanskje 40% av de aksene i front for å løfte betrakters blikk noe. Herlig lys og farge på dem iallefall. Hadde det ikke vært for fjellene i bakgrunn hadde jeg følt at her hadde jeg vært før for da kunne det like gjerne vært innimellom øyene på Øyern der jeg tilbrakte helger og ferier i oppveksten - da gjerne medbrakt fiskestang og/eller annen fiskeredskap. Roar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 12. november 2015 Forfatter Del Skrevet 12. november 2015 Ser jeg et svakt fiskesprett uti der? Slett ikke sikker, Men tanken er der om å fjerne kanskje 40% av de aksene i front for å løfte betrakters blikk noe. Herlig lys og farge på dem iallefall. Hadde det ikke vært for fjellene i bakgrunn hadde jeg følt at her hadde jeg vært før for da kunne det like gjerne vært innimellom øyene på Øyern der jeg tilbrakte helger og ferier i oppveksten - da gjerne medbrakt fiskestang og/eller annen fiskeredskap. Roar Takker - her er nok småfisk her ja. Ang. kutt, så tror jeg ikke det er så dumt forslag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg