Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Random sex for å komme ut av "forholdsfølelsen"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-OcukAq7QPp

Jeg har hørt at det hjelper på noen. Men jeg var ikke klar for noen å ha sex da det ble slutt med eksen min. Følte meg utro rett og slett bare av tanken. haha... Men så brukte jeg gjennomsnitslig lang tid på å komme over han også da. 

Men for noen hjelper det faktisk å bare hoppe i det og "pule rundt", eventuelt finne seg en pulekompis. Så du kan jo bare prøve, det skader jo ingen!? 

• Liker 2
Lenke til kommentar

Vil heller påstå at en rebound flirt (girl) fungerer bedre. Altså at du har en å være med når du kjenner savnet etter eksen. Men vær alltid åpen om at du ikke ser etter noe seriøst, og kun er ute etter, vel, flørt og en å hygge seg sammen med. Det er vanskeligere å finne enn en "ONS" i helgene, men fungerer nok bedre. 

Lenke til kommentar

Ja, har kanskje ordnet noe, så får vi se hvordan det blir. Hun er ofte i nærheten i helgene, så får se hvordan det blir. Hun har også akkurat kommet ut av et forhold, så ingen av oss er så dumme (enda ihvertfall) at vi tenker på et nytt forhold enda. Dessuten er hun ti år yngre enn meg da (jeg er 31), så et forhold hadde bare vært sært. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...